quote:
Wat een kankerkachel. In ons vorige huis hadden we ook een kachel. Die bleef het gewoon doen toen de elektriciteit een keer uitviel (in 't hele dorp trouwens).quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kachel kan er ook niets aan doen![]()
Die heeft gewoon stroom nodig en ja dat is er ff niet![]()
je hebt geen handveger en blik ofzo? Of je maakt gewoon geen rommel.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kerstpakket gekregen en uitgepakt hele kamer onder de inpaksnippers
Een open haard is geen kachel.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat een kankerkachel. In ons vorige huis hadden we ook een kachel. Die bleef het gewoon doen toen de elektriciteit een keer uitviel (in 't hele dorp trouwens).
Het schijnt dat er tijdens een blackout relatief meer kinderen worden verwekt. Dusch, al paringsdrift?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kachel kan er ook niets aan doen![]()
Die heeft gewoon stroom nodig en ja dat is er ff niet![]()
quote:
Die wou ik al postenquote:
BIj kortsluiting is een automaat langzamer dan een smeltzekering...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oorzaak is stofzuigersnoer, snoer bij de stekker afgebroken een bergje vonken en toen alles donker, stop wel gesprongen 16A automaat maar in het hele huis geen stroom meer![]()
Je ziet het verkeerd!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het schijnt dat er tijdens een blackout relatief meer kinderen worden verwekt. Dusch, al paringsdrift?
Nee. Maar wij hadden een gewone gaskachel en geen open haard. En die heeft echt alleen maar gas nodig.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Een open haard is geen kachel.
Thanksquote:
25Aquote:Op donderdag 24 december 2009 22:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
25A?
Ik heb geen idee wat ik hier als hoofdzekering heb zitten, maar m'n gewone zekeringen zijn allemaal al 20A...
En van die mooie stoffen isolatie om je bedrading natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
25Aen dan daarachter twee groepen gezekerd met 16A automaten
![]()
Bouwjaar 1936 met ijzeren leidingenen geen aarde
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En van die mooie stoffen isolatie om je bedrading natuurlijk
Fijne beunhaas ben je dan, als je zo'n grote verandering maakt aan je installatie hoor je alles direct op de huidige normen te brengen. En waarom heb je dan geen aarde draad meegetrokken als je toch alle kabels hebt vervangen?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
die heb ik zelf vervangen door modern spul
en de wasmachine is geaard aan de waterleiding en die zit weer vast aan een aardpen![]()
Rest van het huis geen aarde te bekennencv combiketel zit automatisch vast aan de waterleiding dus daar ook niks verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |