het hoeft jouw smaak niet te zijn, en het zal me boeien of het in de mode is of niet, het zit top en ik vind dat het er mooi uit zietquote:
Maar wat doe je dan in dit topic, als het je toch niet interesseert?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:42 schreef Samson het volgende:
[..]
het hoeft jouw smaak niet te zijn, en het zal me boeien of het in de mode is of niet, het zit top en ik vind dat het er mooi uit ziet
Om een beetje te kijken wat anderen leuke jeans vinden, jeans op zich interesseert me dus wel en aangezien het een topic over jeans is....... ik had niet begrepen dat je in een algemeen jeans topic blijkbaar enkel bepaalde stylen mooi mag vinden, of zie ik dit verkeerd?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan in dit topic, als het je toch niet interesseert?
Mooie woordspelingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:16 schreef bbaadd het volgende:
natuurlijk mag jij bootkut mooi vinden, maar ik vind het de lelijkste fit allertijden
quote:
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:30 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Als de mode zegt dat jij bootcuts gaan dragen en iedereen om je heen dat draagt en slimfit modelllen als "fout" worden bestempeld draag je ze waarschijnlijk ook.
Ik weet nog toen mensen broeken met smaller wordende pijpen als een van de grootste mode flaters allertijden bestempelde en dat is niet eens zo lang geleden.
En gelijk hadden ze want die bram ladage zak model broeken zien er inderdaad niet uit.
Ook niet broeken waar je eruit ziet als een eend omdat je schoenen zo groot uit vallen bij die smalle broeks pijpjes
Ik draag lekker mn slight bootcut , bootcut en straight modellen.
Mijn laaste aankopen, een mooie reyhan model van diesel met een kleine bootcut, een zatiny (mn vierde zatiny alweer)en een ammond van replay.
Allemaal bootcuts
Klopt, ik heb die modellen gezien in de Tenue de Nimes shop-in-shop. In dit geval was het een broek volledig vervaardigd van zijde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef kortsluiting87 het volgende:
Vandaag iets gelezen over Momotaro denim, duurste in Japan. Jeans kosten al gauw $2,000 per stuk! Hier is een filmpje op YouTube...
Of deze jeans van Mastermind Japan, 1800 euro
http://www.farfetch.com/s(...)an/item10022317.aspx
Was ik zeker van plan. Deze zijn eigenlijk nog best vers. Nog geen maand gedragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |