Lekker betrouwbaar advies geef je danquote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef unioz het volgende:
hoop het niet voor je(zelf nooit gedaan)
ik zal ns kijken, maar die van mij zijn aan de binnenkant ook niet echt bijzonder mooi hoor....quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zou je misschien een plaatje willen posten? Ik weet dat het bij mijn BB's niet zo mooi gedaan is... En dan bedoel ik vooral de binnenkant.
Ik ken Gabba wel, al is kan ik er niet duidelijk een beeld van vormen. Ik weet wel dat het verkocht word bij Outfitz, zo'n hippe kledingzaak. Iemand die ik ken had er eens een overhemd van gekocht, was wel netjes, maar kan niks zeggen over kwaliteit van constructie of stoffen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:39 schreef MaartenGrendel het volgende:
Van het weekend 2 nieuwe jeans gekocht, Gabba en Take Two.
Iemand die meer weet over deze merken, want ik kende ze eigenlijk nog niet?
Zijn in ieder geval allebei fijne broeken, lekker wijde pijp en voelen kwalitatief hoogwaardig aan.
[ afbeelding ]
(Deze is dus van Gabba; model 'Justin')
En Levi's A.P.C. de baas..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is gewoon heel simpel. De kwaliteit van A.P.C. is stukken beter. Je krijgt meer waar voor je geld.
A.P.C. is Nudie gewoon de baas.
Nudie is een overprijst en overgewaardeerd merk.
Luister baasquote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En Levi's A.P.C. de baas..
Ze zijn allebei overpriced![]()
Mijn Levi's 501 STF zijn bijna klaar voor de eerste was![]()
is wel erg vroeg, zo lang heb je ze toch nog niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:06 schreef M1stral het volgende:
Net mijn 008's maar in de was gegooid. Ben benieuwd...
Veel Levi's wordt wel snel kut als je het vaak wast idd.. En Blue Blood is gewoon zooo overrated.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Luister baas.
Daar ben ik het niet mee eens. De kwaliteit van Levi's is sterk afhankelijk van waar ze worden gemaakt. A.P.C. denim blijft in tegenstelling tot die van Levi's redelijk mooi na een paar keer wassen.
Jeans is vaak overpriced met als dieptepunt merken zoals Blue Blood waar je meer voor het merk betaalt dan daadwerkelijk kwaliteit. Absolute dieptepunt zijn jeans van zo'n truthola als Victoria Beckham.
Dat heeft het bedrijf geweten ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Veel Levi's wordt wel snel kut als je het vaak wast idd.. En Blue Blood is gewoon zooo overrated.
Ik wed dat ik 3 Levi's broeken kan kopen voor 1 APC. Levi's zijn jeans zoals jeans bedoeld zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Luister baas.
Daar ben ik het niet mee eens. De kwaliteit van Levi's is sterk afhankelijk van waar ze worden gemaakt. A.P.C. denim blijft in tegenstelling tot die van Levi's redelijk mooi na een paar keer wassen.
Jeans is vaak overpriced met als dieptepunt merken zoals Blue Blood waar je meer voor het merk betaalt dan daadwerkelijk kwaliteit. Absolute dieptepunt zijn jeans van zo'n truthola als Victoria Beckham.
Ja en hoequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat heeft het bedrijf geweten ook
Ik lig er niet van wakkerquote:
En ik wed dat ik een levi's kan kopen voor 100 APC's... Ik snap wat je bedoeld, maar ik ging uit van een Levi's 501 STF, die zijn 40 dollar...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:34 schreef bbaadd het volgende:
ik wed dat ik 1 levi's kan kopen voor de prijs van 3 APC's
volgens mij vergeet je het feit dat levi's heel veel broeken maakt in verschillende prijs/kwaliteits klasses
Het is wel goed, maar dan worden ze zo snel vaal en dat wil je niet in verband met de fades enzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef DoimeN het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je zo op je hoede bent met wassen? Heb niet anders geleerd dan ze gewoon in de was te flikkeren, maar dit is niet goed?
Somebody?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:58 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand nog een goede kleermaker in apeldoorn?
Ik heb nog een broek liggen die iets aangepast moet worden..
Selvage?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeeeuy, een 31/38 501 STF gekocht die in Amerika is gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yay![]()
(Mijn vorige 2 komen uit Mexico en Haiti...)
Juist niet, ze zitten dan als gegoten, precies goede lengte.quote:
Jup.quote:
Nee geen selvage. En klopt 31-32/38 is een moeilijke combinatie als je een speciale STF wilt, ik heb deze van E-bay.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Selvage?
En een LVC kun je niet in 36 pakken, ik heb hetzelfde probleem. Heb echt een 38 nodig en dan qua waist iets van een 32 of 34. L38 is echt moeilijk aan te komen en als webshops ze hebben is het vaak in combinatie met een waist van 38 ofzo.
Krimpen toch ook in de waist?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeeeuy, een 31/38 501 STF gekocht die in Amerika is gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yay![]()
(Mijn vorige 2 komen uit Mexico en Haiti...)
Ja maar heel weinigquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Krimpen toch ook in de waist?
Heb er ook 1 maar dan made in mexico. 34/36 gekocht om te proberen was maar 30dollar. Normaal draag ik 32/32 of 32/34
m1stral is zo blij met zijn broekje dat hij een contest doet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef santiagojwz het volgende:
m1stral had zn broekkie toch gewassen, ben benieuwd naar foto.
Joahquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok dus dat blijft een beetje baggy bij mij
Die FH's zijn zo veel mooierquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
m1stral is zo blij met zijn broekje dat hij een contest doet.
http://www.styleforum.net/showthread.php?t=158075&page=1
(hij is wel nice)
Ach, gewoon foto's kijken en niet over nadenkenquote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga morgen mijn broek na 6 maanden wassen, dit is hoe hij er nu uit ziet plus fit. Daarnaast wilde ik even kwijt dat er Edwin's en Nudies bij de men at work liggen in Groningen voor 25 euro (van die kleine maten, tot 32/34 oid)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ga morgen mijn broek na 6 maanden wassen, dit is hoe hij er nu uit ziet plus fit. Daarnaast wilde ik even kwijt dat er Edwin's en Nudies bij de men at work liggen in Groningen voor 25 euro (van die kleine maten, tot 32/34 oid)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou maar snel weg gaan uit dit broek geil topic want G-starquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:19 schreef stef040 het volgende:
Laatst een armani en een g-star broek gekocht, bevallen me uitstekend
Wat is er mis met g-star?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:34 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik zou maar snel weg gaan uit dit broek geil topic want G-star
Oh dit was DutchErrorist ;') ! (Vriendins account gekaapt)
Oh laat ook maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:50 schreef stef040 het volgende:
[..]
Wat is er mis met g-star?
Het is een nette broek en hij zit fijn.
Omdat een contest er voor is om jeans van dezelfde maker en vaak ook hetzelfde model te vergelijken na x maanden. Daar wordt dan een winnaar uitgekozen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:54 schreef M1stral het volgende:
Hehe, die Somet zit vandaag de dag niet zo strak meer, hij is erg comfortabel op het moment. Maar ik zou inderdaad nog foto's posten van mijn gewassen 008. Echter nog niet gedaan, zal er van de week eens tijd voor maken.
En waarom gaat die contest nergens over? Het is vooral een bron voor documentatiemateriaal betreffende het fading proces. De meningen over welke het mooist zijn zijn nogal verdeeld, kwestie van smaak denk ik dan maar.
Wat draagt ie die somet fucking lelijk zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
m1stral is zo blij met zijn broekje dat hij een contest doet.
http://www.styleforum.net/showthread.php?t=158075&page=1
(hij is wel nice)
Wat is er mis met je broek hoog optrekken?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef Electrostress het volgende:
[..]
Wat draagt ie die somet fucking lelijk zeg
Lekker hoog opgetrokken zodat de naad eens even goed hard in de bilpartij wordt gedrukt.
Te hoog is fugly man.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is er mis met je broek hoog optrekken?Beter dan dat het kruis op je knieen hangt
![]()
Hij draagt hem prima.
'Te' is altijd verkeerd, of het nu te hoog is of te laagquote:
Jij bent nogal gefixeerd op mijn billen niet? Wat maakt jou het uit of die broek strak, wijd, hoog, laag zit of niet, jij draagt hem toch niet? Trouwens kan je die Somet helemaal niet hoog dragen,gezien de frontrise nog geen 9 inch is.quote:
mooi horloge, mag ik vragen welk merk/type?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef santiagojwz het volgende:
vrijdag een vette blue blood gescoord, perfecte pasvorm!
[ afbeelding ]
\quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:34 schreef Dokay het volgende:
[..]
mooi horloge, mag ik vragen welk merk/type?
Prima, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Broek gewassen...
[ afbeelding ]
Ben ik raar als ik zeg dat ik 'm een beetje vreemd vind vallen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Broek gewassen...
[ afbeelding ]
Hoezo vreemdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik zeg dat ik 'm een beetje vreemd vind vallen?Zal wel aan het model liggen gok ik
Hij lijkt op de rechtste pic veel hoger te zitten, maar ik besef me dat je daar veel dichter bij de camera staatquote:
Ik had de broek ook wat opgetrokken (iets te hoogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij lijkt op de rechtste pic veel hoger te zitten, maar ik besef me dat je daar veel dichter bij de camera staat
ga je niet voor dikke stackzquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef unioz het volgende:
vandaag mijn sammies bij tenue de nimes binnengebracht om te laten inkorten + taperen. Zal de resultaten later deze week posten
Dat ziet er toch niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is overigens wel wat te diep in zijn naad
Er zijn genoeg mensen onder de 40 die 501's dragen zie bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
1. Ik ken echt niemand onder de 40 die ze draagten ik ga niet eens met "alternatieve" fotografiestudenten om
Ik weet haast wel zeker dat ik meer verstand heb van jeans dan jij en ik weet best wat nog meer goede kwaliteit jeans zijn, ik vraag het aan jou omdat jij zegt dat 501 niet meer van deze tijd is. Ongetwijfeld zeg je toch G-Star oid. maar goed.quote:2. Als je dat moet vragen, vind ik niet je hier commentaar op anderen moet hebben
Je begint nu echt een hele andere discussie. Ik heb helemaal niks met merken, dus je zult mij niet horen roepen dat G-star beter is dan Levi or whatever.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen onder de 40 die 501's dragen zie bijvoorbeeld...
http://www.mynudies.com/forums/showthread.php?t=7523
Daarnaast draag ik geen gewone 501, maar alleen STF en die hebben een ander model dan normale want ze krimpen naar je lichaam als je in bad zit bijv. Daarnaast snap ik je redenering niet... Levi's 501 is echt een 90's model want ik zie alleen mensen bove de 40 ze dragen.
[..]
Ik weet haast wel zeker dat ik meer verstand heb van jeans dan jij en ik weet best wat nog meer goede kwaliteit jeans zijn, ik vraag het aan jou omdat jij zegt dat 501 niet meer van deze tijd is. Ongetwijfeld zeg je toch G-Star oid. maar goed.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je begint nu echt een hele andere discussie. Ik heb helemaal niks met merken, dus je zult mij niet horen roepen dat G-star beter is dan Levi or whatever.
Het ging mij gewoon om je opmerking naar choclat.
Dus nu weet je genoeg, ik wil niet over jeans discussieren met een niet-modebewust iemand op vrijdagmiddag
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat versta jij dan onder alternatief?
Oh yeah, the nineties called, they want their Levi 501 back...
Ik begin hier helemaal geen andere discussie, jij zeurt hier dat mijn broek een nineties model is, en ik weerleg dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Drachten... Ok, ik ben spontaan uitgediscussieerd
Ja maar tis wel echt een nineties model dudeoh wacht... jij bent natuurlijk iemand die het een "tijdloos model" vind... well, there is no such thing
Whatever makes you sleep at nightquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dus nu weet je genoeg, ik wil niet over jeans discussieren met een niet-modebewust iemand op vrijdagmiddag
Nou zeg dan wat moet ik dan aan? Wees niet zo triest om nu in 1 keer weg te gaan...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Whatever makes you sleep at night
Doen + fitpics...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Woaaah die 501 uit Amerika is veel toffer dan die uit Haiti en MexicoAls ik even vergelijkingsfoto's moet maken hoor ik het wel
Hoeveel heb je gedownsized?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:48 schreef SpamNinja het volgende:
Dit zijn mijn oude APC's. Zijn nu ongeveer een jaartje oud waarvan ze iets van de helft nonstop zijn gedragen. Helaas heb ik niet genoeg gedownsized toen ik ze kocht en vandaar zijn ze iets te veel gestretched. Wel tevreden met de fades natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe ik zondag avond of maandag middagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doen + fitpics...
Het is dat ik al teveel (dry) nudies heb anders had ik ook wel een STFje gehaald
Mooi forum. Heb zo'n 50 pagina's bekekenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:49 schreef SpamNinja het volgende:
Haha, nou veel plezier de eerste maand. Die van mij waren echt tight as hell. Maarja, zo krijg je natuurlijk wel die lekkere fitanders moet je maar even het APC topic op Superfuture doorlezen. Is echt een schat aan informatie.
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=45979
Hmm, beetje jammer, waarom? En hoelang is dat? 36?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doen + fitpics...
Het is dat ik al teveel (dry) nudies heb anders had ik ook wel een STFje gehaald
Nog wat mooie Edwin's daar dan? Zal morgen even kijken, al zal het wel te laat zijn. Verkopen ze daar überhaupt Selvage?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |