Veel mensen doneren vandaag pas omdat ze de laatste dagen geld opgehaald hebben (vaak doen bedrijven dat ook vandaag, die komen met de grote bedragenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In de laatste dag meer opgehaald dan in alle dagen ervoor
QFTquote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kortom dat geld is al gereserveerd tijdens prinsjesdag nu is alleen het doel duidelijk.
Zet je hersenen aan. Er komt niks bij het tekort door deze aktie.
Nee maar malaria... Denk naquote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kortom dat geld is al gereserveerd tijdens prinsjesdag nu is alleen het doel duidelijk.
Zet je hersenen aan. Er komt niks bij het tekort door deze aktie.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef cheese. het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk irritant lulletje.
7.2quote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef evert het volgende:
ik schat 6,8 mio
Kunnen ze veilig aids krijgen zonder malaria erbij te krijgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef Lagrinta het volgende:
Bert Koenders bedankt. De Afrikanen gaan vanaf heden om 18u al onder de klamboe. Bedankt voor de eerlijke voorlichting.l
Gast, probeer hier niet de boel te verzieken aub, of donder gewoon op.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee maar malaria... Denk na
Ik ben slechts je kloon koelkast. Dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
Woohoo, eindelijk eens niet iedereen die op mij zeurt
De brievenbus tellen ze toch ook pas dag laatst?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Veel mensen doneren vandaag pas omdat ze de laatste dagen geld opgehaald hebben (vaak doen bedrijven dat ook vandaag, die komen met de grote bedragen)
Jij zou toch afnokkenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Doen we. Bye nowquote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Graftakquote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
Woohoo, eindelijk eens niet iedereen die op mij zeurt
Hb je nog een pakje over? Zit hier ook al met natte ogen, en dan moet het grote moment nog komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef Miam het volgende:
Gosh, ik werd nu al emotioneel
Ik hou de zakdoeken maar in de aanslag geloof ik..
Ik troost jequote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef Miam het volgende:
Ik biggel al hoor..quote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef Miam het volgende:
Stil nou!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik ben slechts je kloon koelkast. Dat weet jij ook wel.
Faal-cloon, dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik ben slechts je kloon koelkast. Dat weet jij ook wel.
En vandaag ging het echt teringhard, de één naar de ander met 10.000den euro's..quote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan niet rekenen , gisteren was het al 2.8 + 3 = 5.8 + alles vanaf gisteravond en vandaag
Goeie onderbouwing puber.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
nergens last vanquote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat hebben jullie vrouwen toch
Gevoelensquote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hormonenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |