Ik denk dat Koen 5 Euro geeft, vanwege de crisis.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Gok op een knokpartij, niet gek met 10.000 man op de GM.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef jmac het volgende:
Cameraman heeft ook al flink gezopen of heeft dunne armpjes.
Gok het eerstequote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef jmac het volgende:
Cameraman heeft ook al flink gezopen of heeft dunne armpjes.
Jij post hier nog niet zo lang zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef HalvinCarris het volgende:
Jezus, niet iedereen hoeft te zeggen "Bertjeee!" "Koenders in da house!" . Fakking hell, dat hoor ik ook wel. Mijn God.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef evert het volgende:
RT @jurpeppels: En terwijl Kane Rain Down On Me zingt Vliegt er een spandoek van studenten die uit een flat hing in de fik!#sr09
De enige posts die ik van jou heb gezien zijn negatief. Fakking hell.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef HalvinCarris het volgende:
Jezus, niet iedereen hoeft te zeggen "Bertjeee!" "Koenders in da house!" . Fakking hell, dat hoor ik ook wel. Mijn God.
Koen?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen 5 Euro geeft, vanwege de crisis.
Dan lamstraal je hier toch op kneus.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef HalvinCarris het volgende:
Spuit 11 meldt zich in het laatste topicquote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef evert het volgende:
RT @jurpeppels: En terwijl Kane Rain Down On Me zingt Vliegt er een spandoek van studenten die uit een flat hing in de fik!#sr09
Dat is onder andere een reden dat ik dat nooit zal gaan doen voor een lange tijdquote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij post hier nog niet zo lang zeker
Maar dat is toch al tijdje geleden?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef evert het volgende:
Goed, ga maar snel weg, hup hup hupquote:Op donderdag 24 december 2009 19:55 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Dat is onder andere een reden dat ik dat nooit zal gaan doen voor een lange tijdZo fucking irritant.
Kom dan jochie.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan lamstraal je hier toch op kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |