Die jas is alleen niet om aan te zien.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waylon met zijn korte koppie , het staat hem echt goed
Wel een bedrag dat zeker isquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:50 schreef Marissaatje het volgende:
BUT WE'RE SO HAPPY YEAH WE'RE SO HAPPY![]()
Ik denk 'Nederland bedankt!' en op de vraag 'Wat gaat er nu door je heen?' zal Ekdom zeggen 'een appel!'.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zouden ze al over de naam hebben nagedacht over wat ze zo bij bekendmaking zeggen? Dat wordt natuurlijk weer de hele week uitgezonden
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 'Nederland bedankt!' en op de vraag 'Wat gaat er nu door je heen?' zal Ekdom zeggen 'een appel!'.
Klinkt bekend in de orenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk 'Nederland bedankt!' en op de vraag 'Wat gaat er nu door je heen?' zal Ekdom zeggen 'een appel!'.
[..]
[..]
Geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |