Je begrijpt alternative niet ?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:35 schreef methodmich het volgende:
FOK!'s eigen top 2000 #8
Daar heb je een behoorlijk alternatieve top 2000 tong!
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:54 schreef Aschkael het volgende:
01 the smiths - there is a light that never goes out
02 the field mice - so said kay
03 dinosaur jr - out there
04 fugazi - recap modotti
05 sonic youth - shadow of a doubt
06 wire - mr suit
07 unwound - scarlette
08 slint - washer
09 the cure - just like heaven
10 husker du - could you be the one
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
wat me opvalt is dat ik veel rock zie
Voor het gemiddelde TMF/MTV publiek wel. Die vinden Lady Gagaquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:37 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
vind je dat vreemd in een alt lijst?
Dance kan ook alternatief zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel gitaren ja. Terwijl dat natuurlijk ook maar een gedeelte is van Alternative Muziek. Te weinig alternatieven nog, dus!
Die's al een paar jaartjes geledenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:54 schreef Felixa het volgende:
Dan gooi ik deze in de groep als alternatief-zonder-gitaren. Heb hier heel wat uurtjes op staan dansen vroeger!![]()
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:37 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
vind je dat vreemd in een alt lijst?
Heb ik ook altijd hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:02 schreef outtayourleague het volgende:
Rangschikking kan per dag verschillen, maar in willekeurige volgorde:
uiteraard kan deze lijst er morgen weer anders uitzien, maar deze schieten mij op dit moment als eerste binnen.
Ik vind echt dat die juist in de top2000 hoort te staan ipv Wind Cries Maryquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:02 schreef outtayourleague het volgende:
Rangschikking kan per dag verschillen, maar in willekeurige volgorde:
jimi hendrix - castles made of sand
uiteraard kan deze lijst er morgen weer anders uitzien, maar deze schieten mij op dit moment als eerste binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |