Het wordt morgen 6 graden.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:54 schreef Warrick21 het volgende:
Klacht: TS' moeder is nu bezig met sneeuw voor de deur weghalen.
Opgelost.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:56 schreef Biancavia het volgende:
Om het makkelijk te maken voor de postbode, de pakketbezorgers en de shoarmaschotelbezorger.
Shoarmaquote:Op donderdag 24 december 2009 18:56 schreef Biancavia het volgende:
Om het makkelijk te maken voor de postbode, de pakketbezorgers en de shoarmaschotelbezorger.
Dat komt niet doordat er op jouw pad wat sneeuw ligt slimmie, het hele land ligt onder de sneeuw.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb niets geruimd hier. Komt ook omdat we geen stoep hebben. Wel een tuinpad, maar ook dat heb ik niet geruimd. Scheelt enorm in het aantal keren dat er weer iemand aan de deur staat met een collectebus of iets dergelijks.
Maar in de rest van het land zijn dus wel van die druiven die de stoep leegmaken en kunnen collectanten, irritanten en andere -tanten er gemakkelijk door.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat komt niet doordat er op jouw pad wat sneeuw ligt slimmie, het hele land ligt onder de sneeuw.
Camera ophangen en mensen zien uitglijden.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
Mensen die het niet doen
Die sneeuw die wordt vertrapt wordt een plaat ijs
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Camera ophangen en mensen zien uitglijden.
Nee. Voor het raam gaan staan kijken en de uitgegleden mensen dan keihard uitlachen is veel leuker.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Camera ophangen en mensen zien uitglijden.
Blijkbaar niet dus:quote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Griebus het volgende:
Is het niet verplicht om je eigen stoep schoon te houden?
quote:In sommige gemeenten staat in de Algemene politieverordening (APV), dat inwoners verplicht zijn om sneeuw en ijzel binnen twee dagen van hun stoep te verwijderen. Maar de meeste gemeenten namen in 1986 de model-APV van de Vereniging van Nederlanse gemeenten (VNG) over. Daarin is die regel verwijderd. “Volgens internationale verdragen zou een overheid haar burgers niet mogen verplichten schoon te maken. Dat zou dwangarbeid zijn”, legt VNG-woordvoerder H. Goulooze uit. “Als gemeenten de regel wel handhaven, is dat meer bedoeld als morele plicht.”
Als jij op mijn tuinpad iets breekt ben je zelf verantwoordelijk. Ik heb jou niet gevraagd om mij te komen lastigvallen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:52 schreef mirved het volgende:
Jij bent verantwoordelijk voor dat stukje. Als ik iets breek op jou stukje grond omdat jij het niet goed onderhouden hebt ben jij verantwoordelijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als jij op mijn tuinpad iets breekt ben je zelf verantwoordelijk. Ik heb jou niet gevraagd om mij te komen lastigvallen.
Dus de postbode moet jou troep maar in de tuin gooien?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als jij op mijn tuinpad iets breekt ben je zelf verantwoordelijk. Ik heb jou niet gevraagd om mij te komen lastigvallen.
Nee hoor. De brievenbus staat aan de straat. Eens per week een stapel oud papier eruithalen (folderbezorgers kunnen niet lezen vrees ik) en de twee brieven die ertussenzitten eruithalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dus de postbode moet jou troep maar in de tuin gooien?
Blij dat ik glij in mijn tuin dusquote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
Mensen die het niet doen
Die sneeuw die wordt vertrapt wordt een plaat ijs
Daar ben ik dan ook mee bezig. Dit doe ik als sidejob naast mijn studie.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Had je maar een vak moeten leren.![]()
eens!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:56 schreef Biancavia het volgende:
Verstandig. Dat je nu een paar keer op je bek bent gegaan is natuurlijk datgene waar je tijdens je examens aan moet denken, zodat je 't niet verprutst. Anders moet je voor eeuwig postbode blijven en nog vaker op je muil gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook mee bezig. Dit doe ik als sidejob naast mijn studie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |