quote:Op donderdag 24 december 2009 18:43 schreef Ruud het volgende:
Is dat voorbeeld uit de OP ergens te bekijken trouwens?
http://www.templatemonster.com/swish-templates/26263.htmlquote:Op donderdag 24 december 2009 18:43 schreef Ruud het volgende:
Is dat voorbeeld uit de OP ergens te bekijken trouwens?
link? tell me morequote:Op donderdag 24 december 2009 18:50 schreef Black-Hole het volgende:
Er zijn genoeg mooie kant en klare (Flash) viewers die je vrij simpel zelf in elkaar kan zetten.
En voor wat de TS zoekt ook het mooiste.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef Black-Hole het volgende:
http://www.simpleviewer.net/products/ is denk ik wel de bekendste
En ook heel simpel zelf te hosten, bestandjes en foto's uploaden en klaarquote:Op donderdag 24 december 2009 20:07 schreef Noxa het volgende:
En voor wat de TS zoekt ook het mooiste.
ziet er ok uit, maar vind ik lang niet goed genoegquote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik heb mijn site door een bevriende buurman laten maken
www.robkaag.nl
kan eventueel wel aan hem vragen wat dat voor een ander zou moeten kosten.
Is super makkelijk in gebruik.
Nouja ik doe het meer voor mezelfquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef firewirecable het volgende:
Ik heb een weblog/photoblog gehad, maar de hoeveelheid activiteit die ik daar op kreeg viel gewoon zwaar tegen omdat je echt overal moet gaan spammen om je website te promoten in de hoop op een comment ofzo.
Ik stop mijn energie nu in Flickr omdat je met weinig moeite al heel wat meer activiteit krijgt en daar doe je het als fotograaf gewoon voor.
dat ziet er ook wel slick uit!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
Als je gebruik wil maken van webgalleries vanuit adobe lightroom kan je ook eens hier kijken: http://lightroom.theturninggate.net/
Gebruik maken van Twitter om je volgers van nieuwe updates op de hoogte te houden en een blog bijhouden wil iik wel werkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef firewirecable het volgende:
Dat dacht ik ook, maar geloof me, met een Flickr account heb je als beginner meer fun dan met een eigen website, tenzij je professioneel bezig gaat natuurlijk, dan is een eigen website natuurlijk een must.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef firewirecable het volgende:
Dat dacht ik ook, maar geloof me, met een Flickr account heb je als beginner meer fun dan met een eigen website, tenzij je professioneel bezig gaat natuurlijk, dan is een eigen website natuurlijk een must.
Jammer van het maximum aantal foto's van 50quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef Black-Hole het volgende:
http://www.simpleviewer.net/products/ is denk ik wel de bekendste
De Pro (betaalde) versie kan er max 500 aan en heeft nog veel meer leuke extra's.quote:Op zondag 27 december 2009 11:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Jammer van het maximum aantal foto's van 50
Ja, maar 45 dollar vind ik iets teveel.quote:Op zondag 27 december 2009 12:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
De Pro (betaalde) versie kan er max 500 aan en heeft nog veel meer leuke extra's.
Dat Imagevue ziet er wel zeer mooi en gelikt uit zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef Kremers het volgende:
Als je er geld voor over hebt: imagevueDat is echt geniale flash software. Deze beschikt over een admin module waar alles in te stellen is en je kunt er ook nieuwe foto's en mappen aan toevoegen. Handig als je je portfolio wilt uitbreiden.
Ik heb hem draaien op http://www.jkphoto.nl
Overigens heb ik een hostingspakket bij antagonist, ¤30 per jaar.
[..]
Gebruik maken van Twitter om je volgers van nieuwe updates op de hoogte te houden en een blog bijhouden wil iik wel werken
Flickr gebruik ik nu alleen nog maar voor mijn iPhonegraphy. Daarnaast vind ik de commentaren op flickr.com niet echt van een hoog niveau. Dingen als beautiful! en Great! heb je niet zo heel veel aan
Lekker snel ookquote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat Imagevue ziet er wel zeer mooi en gelikt uit zeg.
54 dollar is op zich ook nog een leuke prijs.quote:
Dat is het ookquote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat Imagevue ziet er wel zeer mooi en gelikt uit zeg.
Zie ik het goed dat ie niet per foto het aantal views kan laten zien. Gallery kan dat wel, maar Gallery heeft niet van die mooie gallery-viewers en dat is jammer.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar weet je wat nog geweldiger is? Flash content geeft problemen bij zoekmachines: deze slaan flash content over. Imagevue bevat ook een HTML gallery, welke wel gelezen kan worden door Google etc. Alle informatie wordt opgeslagen in een xml bestand, dus Flash en HTML gallery lopen gelijk qua inhoud.
Als iemand die geen flash heeft geïnstalleerd op zijn computer, of JavaScript heeft uitstaan, naar je website gaat dan krijg je de mogelijkheid om de HTML versie te bekijken. Iedereen kan dus gewoon je foto's zien.
Ook Google Analytics gebruiken is geen probleem
Het feit dat je ook een directe link kunt sturen vind ik ook erg handig, bijvoorbeeld naar mijn foto's uit Maastricht. De meeste Flash viewers ondersteunen dit niet, wat erg onhandig is al je iemand een bepaalde groep of enkele foto wil laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |