quote:Op donderdag 24 december 2009 17:44 schreef Bostrol het volgende:
Mooi! Weg met die witte prut! En eigenlijk ook weg met Kerst!
Sneeuw is eng hè als je nooit zo vaak buiten bent geweest?quote:
Nee met sneeuw op de weg kan ik niet naar Scheveningen rijden in me Mercedes met een broodje merkez en daarna een fernandes om me dorst te lessenquote:
Wij maken het gezellig. Kan prima op een andere dag. Kerst.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jammer voor je, kerst is hartstikke gezellig.
GVD. Maar dat vond ik een beetje ongepast zo vlak voor de Kerst.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:44 schreef Penisbaard het volgende:
Waar staat ")&%_&^_)^)^(&^(&" voor?
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Sneeuw is eng hè als je nooit zo vaak buiten bent geweest?
Tja, je moet toch wàt zeggen tegen mensen die sneeuw haten?quote:
Natte sneeuw blijft niet liggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Splutje het volgende:
Knappe regen die deze laag wegregend! Zit trouwens ook gewoon sneeuw bij vanavond.
Wel op een al besneeuwde ondergrond. Het zal in ieder geval de sneeuw niet doen smelten.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natte sneeuw blijft niet liggen.
Is het vreemd als ik je post niet begrijp ?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Teezie het volgende:
Toneelstuk..OLIFANT. SNAP JE HEM? JONGENS SNAPPEN JULLIE HEM?"
Iets met verhaaltje uitblazen geloof ik....quote:Op donderdag 24 december 2009 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik je post niet begrijp ?
Ok. De user is dus jong ?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Iets met verhaaltje uitblazen geloof ik....
Je kon het toch geen sneeuw noemen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mensen die dit wat er nu nog ligt sneeuw noemen. Als je een sneeuwbal maakt van deze sneeuw dan gooi je iemand een hersenschudding man.
quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 18:36 schreef John_Q het volgende:
Westen wel witte kerst hoorde ik net.
WTF is dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:56 schreef Pas259 het volgende:
Voor sommige mensen is het wel witte kerst.
[ afbeelding ]
De sneeuw die er deze ochtend lag leek ook niet meer op de sneeuw van gisteren.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:11 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Een witte kerst is eigenlijk alleen leuk als je op kerstochtend wakker word naar buiten kijkt en de wereld onder een wit deken kan aanschouwen dat er de vorige dag nog niet lag
Jouw Username.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |