Misschien op de Beestenmarkt ofzo, maar het plein bij Stadhuis is volgens mij echt wel te klein inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Studenten zijn wel heel goed in het bedenken van idiote ludieke acties.. dus van mij mag het.. Maar volgens mij heeft Leiden geen geschikt plein? Las ik van de week?? geen idee hoor
En in Enschede zitten ook vrij veel studenten, van het leukere soort ook
Ik zeg 1 ding: Vindicatquote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou niet zo erg als die in Leiden volgens mij hoor... believe you meIk spreek helaas uit eigen ervaring
Utrecht ligt centraal dus dat is de meest logische plek.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat denken. Voor mensen uit Groningen of Maastricht is bijv. Utrecht ook ver..
Ja die zijn ook erg jaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding: Vindicatannemiek
Zeker ik ga dan kijken, zeker ik wil meehelpen, zeker loop ik dan stage bij 3FM en mag ik filmenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Utrecht ligt centraal dus dat is de meest logische plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |