Jij ook een hele fijne kerst en dat de kerstgedachte maar lang bij jullie mag blijven en geniet ze en bidt ze en kerstmis zequote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
Ja, we gaan eten en kerst vieren. Eerst biddden verdomme.
Fijne kerst allemaal!En haters zijn verlaters!
Ik heb geen geld ervoor...tis meer dat ik een nwe wil hebben....en geen I-phone...want dan moet ik een abo met internet erinquote:
Ja dan is het 3e kerstdagquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Bostrol het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen en het is weer voorbij!![]()
![]()
Dan is het nu 365ste kerstdagquote:
Komt goedquote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je mijn hulp nodig hebt, hoor ik het wel hè?
Dus je wil er wel eentje, maar je hebt er geen geld voor?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen geld ervoor...tis meer dat ik een nwe wil hebben....en geen I-phone...want dan moet ik een abo met internet erin
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef Copycat het volgende:Gauwgom!
![]()
Dat klopt zo mooi, want die is heel gauw op, itt kauwgom.
Gauwgom is nu al het woord van 2010.
En wat precies vond je Stella eigenlijk voor een Nederlandse film?
Veel plezier Noek!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
Wat moet dat goed zijn voor het kerstgevoel van de kinderen...quote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef Noek het volgende:
M'n lief was vanmorgen al vroeg boodschappen doen en om 08.15 uur (!!!) was de Waldkorn al op bij de bakker...quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
10 miljoen pintransacties in supermarkten vandaag.
Thnx Laysa, en jullie ook allemaal fijne kerstdagenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
Leandra sterkte en voor iedereen ook een fijne kerst
Bij de Super de Boer was ook gruwelijk veel op, bij de AH liep een batterij personeel en hadden ze 't beter voor elkaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n lief was vanmorgen al vroeg boodschappen doen en om 08.15 uur (!!!) was de Waldkorn al op bij de bakker...
Maar het kan ook zijn dat ze buiten de bestellingen om niet gebakken hebben natuurlijk
Ja, 6 containers per gangpad.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij de Super de Boer was ook gruwelijk veel op, bij de AH liep een batterij personeel en hadden ze 't beter voor elkaar.
Fijne kerst Dtje....kusje meequote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef D. het volgende:
Ik ben er ook vandoor
fijne kerstavond allen, en wellicht tot later/straks/morgen/één dezer dagen/2010
Later D.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef D. het volgende:
Ik ben er ook vandoor
fijne kerstavond allen, en wellicht tot later/straks/morgen/één dezer dagen/2010
Vreugdevuur!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
En om de feestvreugde te verhogen heb ik er voor jullie gezellig nog 1tje in de hens gestoken![]()
[ afbeelding ]
Smutjesbejutjes....we doen het gewoon nuquote:Op donderdag 24 december 2009 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vreugdevuur!
Eigenlijk mag dat pas met nieuwjaar Laysa.
Dat was destijds bij mij de druppel om niet meer bij AH te komen. Nu is het schijnbaar andersomquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij de Super de Boer was ook gruwelijk veel op, bij de AH liep een batterij personeel en hadden ze 't beter voor elkaar.
Dank je Liesquote:Op donderdag 24 december 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie nu pas de post van Chanel.![]()
Jij ook een fijne kerst.
Chelsea Dagger?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:20 schreef Laysa het volgende:
Zal ik mn Nagels zilver lakken?![]()
Ik doe het gewoon
Tsja dan zie je iig dat ze er echt alles aan doen. Heb er niet zoveel moeite mee. Lege schappen en een vaag briefje met excuses is veel ergerquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, 6 containers per gangpad.
2e kerstdag ga ik pas koken, en dat vertel ik achteraf welquote:Op donderdag 24 december 2009 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hey Piet, wat ga je nu eten morgen?
Ik was er vanmorgen zo beroerd aan toe dat ik geen flauw idee heb waar hij de boodschappen gedaan heeft, maar gezien hij geen afkeer van de Super de boer heeft zoals ik, zou het best kunnen dat ie daar geweest is, hoewel ik over vanmorgen niets hoorde over drama's in de supermarkt (we hadden ook niet veel meer nodig) dus het zou kunnen dat ie idd naar de AH gegaan is.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, je hebt wel alle ingrediënten maar je behoud vrijheid om uit te wijken naar een ander gerecht als het ene dreigt te mislukken. Slim welquote:Op donderdag 24 december 2009 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2e kerstdag ga ik pas koken, en dat vertel ik achteraf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |