het sneeuwquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef o.us het volgende:
Boeiend, doe ik ook. Ga jij maar lekker op het sneeuw fietsen als het allemaal zo makkelijk is.
Onterechte klacht dus.
Op het sneeuw lopen is zo veel makkelijker dan op de sneeuw fietsenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef o.us het volgende:
Boeiend, doe ik ook. Ga jij maar lekker op het sneeuw fietsen als het allemaal zo makkelijk is.
Onterechte klacht dus.
OMG EEN TYPO LAAT IK HEM MAAR DAAR OP GAAN WIJZEN OMDAT IK NIKS ANDERS KAN VERTELLEN OMDAT HIJ GELIJK HEEFT EINZ!!!!!!!!!!!11111111quote:
Jij weet wat je met vrouwen aan moetquote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef BasEnAad het volgende:
Had ik gvd het stoepje voor ons huis heel vlijtig schoongemaakt. Loopt zo'n snol gewoon over straat met haar hond. KOM NOU!!!
Ik heb d'r aan haar haren teruggesleurd en op de stoep geflikkerd. IK STA HIER DUS NIET VOOR DE KATSEKUT TE VEGEN JAAA!!! LOPEN!!! STOEPHOER!!!
Wijven die niet normaal kunnen doen..
Die dus ook nog. Moest gisteren een stuk 15 km/u gaan rijden omdat er z'n achterlijke gladiool op zijn fiets voor me reed en ik hem niet in kon halen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:35 schreef Bostrol het volgende:
Fietsers die op de autobaan rijden.
Schaam je dubbelquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef tjoektjoek2 het volgende:
Fietsen![]()
oh wacht... ik rijdt zelf ook fiets![]()
Jij moet gewoonn hard geklapt worden vol op je bek k*nker loserquote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef Sombreros het volgende:
Klacht: Mensen die met z'n 2en/3en naast elkaar op het fietspad gaan lopen omdat er sneeuw op het voetpad ligt, en je dan niet aan horen/zien komen waardoor je op je remmen moet gaan staan en moet gaan bellen om er langs te komen.
Verwachte reactie(s): Fietsen
rijdt.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef tjoektjoek2 het volgende:
Fietsen![]()
oh wacht... ik rijdt zelf ook fiets![]()
Jij bent dus zoon bontkraagje met Björn Borg gameboy-schoudertasje en petje die met z'n matties op een rijtje over het fietspad gaat lopen op weg naar het park om daar jonko's te klappen en vuurwerk naar honden en kinderen te gooien.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:25 schreef kowala het volgende:
[..]
Jij moet gewoonn hard geklapt worden vol op je bek k*nker loser![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vergeet niet je moeder![]()
![]()
Je zou natuurlijk ook gewoon - zoals verstandigere mensen - aan de linkerkant van de weg kunnen gaan lopen. Dan zie je andere weggebruikers al ver op voorhand aankomen en kan je opzijstappen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Levolution het volgende:
Eens met de klacht.
Ik heb vandaag ook op het fietspad en op straat gelopen, maar hield constant mijn back in de gaten en stapte opzij of de stoep op als er fietsers aankwamen. Niemand had last van mij en ik hoefde niet uit te glijden.
Deels ook gedaan, maar dat is niet overal mogelijk. Soms zijn het grote straten waarbij ik toevallig aan de rechterkant beland, dan ga ik niet oversteken. Maar sowieso liep ik goed aan de rand dus zelfs als ik een keer de fietsers niet had gehoord hadden ze er makkelijk langs gekund.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon - zoals verstandigere mensen - aan de linkerkant van de weg kunnen gaan lopen. Dan zie je andere weggebruikers al ver op voorhand aankomen en kan je opzijstappen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef The_Voice_Within het volgende:
Heb je geen fietsbel om die mensen even te waarschuwen dat je eraan komt?
En wat ben je een mutserige jankerd TS, vergeleken bij alle andere ongemakken van de afgelopen dagen vind ik dit wel een hele karige klachtquote:Op donderdag 24 december 2009 17:29 schreef Sombreros het volgende:
Klacht: Mensen die met z'n 2en/3en naast elkaar op het fietspad gaan lopen omdat er sneeuw op het voetpad ligt, en je dan niet aan horen/zien komen waardoor je op je remmen moet gaan staan en moet gaan bellen om er langs te komen.
Verwachte reactie(s): Fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |