Kennen jullie elkaar ook van het werk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
15 uur, mn vriendin mag hopelijk om 17 uur weg (werkt ook hier), want mn moeder verwacht ons voor eten
Ik heb daar nog nooit last van gehad eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef styliste het volgende:
weet iemand toevallig of het kan zijn dat als je smst naar een nederlands nummer in het buitenland en andersom, vanuit het buitenland naar een nl nummer in nederland, dat daar vertraging in kan zitten?
en dan heb ik t over een paar uur. niet over minuten...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef styliste het volgende:
weet iemand toevallig of het kan zijn dat als je smst naar een nederlands nummer in het buitenland en andersom, vanuit het buitenland naar een nl nummer in nederland, dat daar vertraging in kan zitten?
Ik ga zo even wijn proeven bij mijn tantequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
Middag
iemand nog plannen voor vandaag ?
2 uurtjes werken en dan vanavond gourmettenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
Middag
iemand nog plannen voor vandaag ?
mjah ik kan deze dagen ook niet veel drinkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga zo even wijn proeven bij mijn tante![]()
Wij gaan daar morgen kerstvieren, maar ik heb morgenavond een slaapdienst, dus ik kan niet drinken.
Ooo oke, dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah ik kan deze dagen ook niet veel drinkenheb storingsdienst
maar gelukkig maandag stokje overgeven aan collega, kan ik weer lekker nieuwjaar in knallen
wij gaan vanavond ook de gourmet weer aanzettenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 uurtjes werken en dan vanavond gourmetten
En, wat voor maaltijd? En toetje?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:17 schreef theKiD het volgende:
Ik heb vanavond een magnetronmaaltijdMaar wel een lekker toetje
Jepsquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar ook van het werk?
Grappigquote:
Oeh, smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef theKiD het volgende:
Pasta met zalmEn als toetje, verse lange vingers pudding met nogatine
Bij mij is het altijd een kwestie van minutenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:59 schreef styliste het volgende:
Ze werkt part time, dus we zien elkaar zelden op het werk. Achja, het overkomt je of je wil of nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Grappigal zou het niet mijn eigen (eerste) keuze zijn
[..]
Oeh, smakelijk
Voor mij nog een verrassing wat ik vanavond te eten krijgtquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef theKiD het volgende:
Pasta met zalmEn als toetje, verse lange vingers pudding met nogatine
Oké dat scheeltquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ze werkt part time, dus we zien elkaar zelden op het werk. Achja, het overkomt je of je wil of niet
SOG-gerquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
En nu ga ik "studeren" en tussendoor kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |