Ongelofelijk dat die film echt elk jaar op TV komt. Echt weer hoge kwaliteit op TV met de kerstdagen, nog even en we kijken elk jaar 2x 24uur naar de herhalingen van home alone.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
Heb even home alone gekeken
was wel weer leuk
jah dat klopt, heb hem op mn laptop gekeken zonder reclamequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat die film echt elk jaar op TV komt. Echt weer hoge kwaliteit op TV met de kerstdagen, nog even en we kijken elk jaar 2x 24uur naar de herhalingen van home alone.
Lebbisquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]Sibbel?
wie of watquote:
Waarom ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:41 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb dat onzinnige programma zitten kijken van Chantal Jantzen en daarna mn bed opgezocht. Eer dat ik sliep was het een uur, om half 5 weer wakker en toen ging om 6 uur de wekker. Helaas moest ik het warme bed van mn vriendin verlaten voor die koude bureaustoel waar ik nu op zit
Ja meid, dat begint pas in de middag die kerstonzinquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:19 schreef styliste het volgende:
Het is 2e kerstdag en er zijn alleen kerkkoren en teleshopping programma's op tv? What the..
En nou?quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:20 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja meid, dat begint pas in de middag die kerstonzin
wat zal je het dan druk gehad hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Werk om 7 uur.. en daar wordt je niet vrolijk van
15 uur, mn vriendin mag hopelijk om 17 uur weg (werkt ook hier), want mn moeder verwacht ons voor etenquote:
Mwa, valt wel mee, alleen komt er zo 145 man brunchen.. dus als die eenmaal zitten is het wachten op de aankomsten voor vandaag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:12 schreef Guard het volgende:
[..]
wat zal je het dan druk gehad hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |