abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76020660
Vandaag ben ik met wat familieleden naar Duitsland geweest. Ik dacht: lekker zo'n dag zonder criminelen, nu hoef ik tenminste niet op te passen als er een Marokkaan in mijn buurt loopt. Zie de paints voor het verloop van dit avontuur...

Ik rij in de auto naar Duitsland toe...

Ik parkeer...

Nadat de auto geparkeerd is lopen we naar het centrum van de Duitse stad. Het valt me op dat alles mooi versiert is. Ik denk: wat is het hier mooi versierd. Maar dan zie ik het! Er zijn Marokkanen in de buurt! WE MOETEN HIER WEG!! Schreeuw ik! Straks stelen ze onze spullen. Zie de volgende paints voor de afloop van het verhaal!

Wat is het toch mooi versierd...

We moeten hier weg!!!

Natuurlijk is mijn verhaal geromantiseerd en overdreven gemaakt. Maar ik dacht echt een dag mee te maken dat ik niet hoefde op te letten of je spullen gestolen werden.

Klacht: geen dag hebben meegemaakt dat je niet waakzaam hoeft te zijn over je spullen.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:43:19 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_76020686
TS, kerst tokkie.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_76020734
Haha, weet je wat grappig zou zijn? Dat je topic nu wordt gesloten want racistisch, en dan heb je al die paints voor niks gemaakt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76020748
Wat een kutverhaal.

Maar +1 voor de moeite
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_76020773
Zonde! Steek je zoveel moeite in je paints, maar is de klacht ronduit kut.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')