Ik spreek geen Portugees.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tele Noticias
www.tn.com.ar
Kan je het live kijken
Jammer genoeg wel jaquote:Op donderdag 24 december 2009 16:48 schreef donthate het volgende:
Denk dat nederland alles gaat doen om hem vrij te krijgen kut nederland
Hoe oud is de NL man?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kind is 15 dus ik denk dat het in Nederland sws geen misdaad is
En hoe oud was de misbruiker?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja hier in nederland moet je er minimaal 100misbruiken voor dat je een fatsoenlijke straf krijgquote:Op donderdag 24 december 2009 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een pedo vrij gelaten omdat ie bedreigd werd![]()
Werd niet gezegd, alleen dat hij voor 'werk' in Argentinie was en dat hij meerderjarig is. Als ik zou moeten schatten ergens tussen de 30 en de 40quote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
En hoe oud was de misbruiker?
Gatsie,ik zou niet instaan voor mezelf mocht iemand zoiets mijn kind aandoen...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Werd niet gezegd, alleen dat hij voor 'werk' in Argentinie was en dat hij meerderjarig is. Als ik zou moeten schatten ergens tussen de 30 en de 40
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 17:04 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Gatsie,ik zou niet instaan voor mezelf mocht iemand zoiets mijn kind aandoen...
De meeste argentijnen ook niet.quote:
Ze spreken daar toch portugees, of was dat Brazilië.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meeste argentijnen ook niet.
Brazilie sowieso argentinie weet nietquote:Op donderdag 24 december 2009 17:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze spreken daar toch portugees, of was dat Brazilië.
Je bedoeld dat je vantevoren al de mogelijkheid verwerpt dat je puberdochter verliefd word op een iets oudere jongen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:04 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Gatsie,ik zou niet instaan voor mezelf mocht iemand zoiets mijn kind aandoen...
Brazilie portugees. Behalve in Suriname en Frans Guyana spreken ze verder overal spaans.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ze spreken daar toch portugees, of was dat Brazilië.
Wie zegt dat dat kind verliefd geworden is op die oudere man,kan ook onvrijwillig zijn geweest..quote:Op donderdag 24 december 2009 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je vantevoren al de mogelijkheid verwerpt dat je puberdochter verliefd word op een iets oudere jongen?
Dus jij weet het niet? Maar je gaat gewoon uit van misbruikquote:Op donderdag 24 december 2009 17:40 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat kind verliefd geworden is op die oudere man,kan ook onvrijwillig zijn geweest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |