Ik vind het een goeie TT hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Sorry voor:
Het wachten op het topic, was erg (heel erg) lang geleden dat ik dit had gedaan....
En de titel, was inspiratieloos en ik voelde de druk
Overgeschakeld naar het pleinquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
Op dit moment lopen er dus 3 dingen naast elkaar...
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Muziek op het plein
Lekker overzichtelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Audio op het plein
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ik vind het een goeie TT hoor!
Ik vind het ook een beetje teveel om te volgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Audio op het plein
ik weet niet, ik vond Mando Diao vroeger altijd wel leuk, maar de nieuwe nummers toch wat minderquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
DANCE WITH SOMEBODY
Ik heb gister besloten dat ik dit dé plaat van 2009 vind.
Handigquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
- Radio (Jamie Cullum)
- TV (Timur)
- Audio op het plein
Geen idee ik zit bij corton.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef themauster het volgende:
is dit een Headlines voor 20 min of blijft dit tot 8 uur door gaan?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
The best!
Hopelijk volgend jaar weer
Ik ken ze door dat nummer en hij werd een paar weken elke dag 5 keer op werk gedraaid, ik heb hem zelf platgedraaid en op de radio istie ook grijsgedraaid en nog steeds ben ik hem niet zat. Nouuuuu dat gebeurt niet vaak.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik weet niet, ik vond Mando Diao vroeger altijd wel leuk, maar de nieuwe nummers toch wat minder
Een link naar de install playerquote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Verder nog suggesties voor de player? Dan kan ik die meenemen voor volgend jaar.
zal wel om 20:00 zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 16:33 schreef ApperlooDude het volgende:
Iemand een idee wanneer Koenders komt?
Dat was ook de reden voor mij om hem te requestenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
DANCE WITH SOMEBODY
Ik heb gister besloten dat ik dit dé plaat van 2009 vind.
Yepquote:Op donderdag 24 december 2009 16:33 schreef StephanL het volgende:
101 tv blijft bij Eric Corton zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |