kan zo'n persoon überhaupt normaal bewegen, laat staan vechten?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:42 schreef Barachem het volgende:
Michielos, hou eens op met je onzielige van Damme topics.
We weten inmiddels wel wat voor een reus van een internetheld je nu bent, effe wat minder met met je e-spieren, je kunt al bijna niet meer vrij door het internet wandelen:
[ afbeelding ]
How the fuck did you do thatquote:Terwijl ik bezig was zag ik de laatste
van achter komen
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Je moeder smaakt rot goed hoor. Als die teef ook stil wordt zo nu en dan, zou ik geen enkele snol meer betalen![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Eerst maakte je goede topics.
Nu worden ze minder.
Gast. Zeker 8 van de 10 topics zijn zo overdreven geschreven dat ik en andere users er dik aan twijfelen. So what dat het niet echt is gebeurd? Misschien stond er iemand voor hem in de super die hem niet voor liet gaan en stelt hij zich voor dat ie op het bureau zit door ruzie om vuurwerkquote:
Natuurlijk niet...quote:
Als dat echt zo is, kan jij zijn handtekening vragen voor mequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:20 schreef Somesomg het volgende:
[..]
JA tam het is echt gebeurd Michelos is onze FOK! held
IK DURF OOK NIET IK BEN VERLEGEN!!!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, kan jij zijn handtekening vragen voor me?
Zelf durf ik niet
Dat vind ik zo schattig aan jequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:22 schreef Somesomg het volgende:
[..]
IK DURF OOK NIET IK BEN VERLEGEN!!!!!
gaYass MOTHERFUCKER!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
[..]
Dat vind ik zo schattig aan je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |