quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef Michielos het volgende:
Ontwijkend en al stormde ik naar ze toe (moet een raar gezicht zijn geweest maar ik heb
geleerd om onvoorspelbaar te lopen, zo kun je niet geraakt worden) [...] Op vechtkampen [...] Toen hij uithaalde schopte ik zijn mes 2km weg in de sneeuw en dook boven op hem.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Teezie het volgende:
Gast, het is niet meer grappig. Stop gewoon met die kanker verhaaltjes en ga buiten spelen
Omdat ie naast klaagtopics niks verkeerd doet?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef DJ-Kool het volgende:
waarom is deze kutuser nog niet gebanned.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zijn er al foto's gespot van TS trouwens?![]()
inderdaad kut kankerzooi shit fuck neukquote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom laat je al ej kuttopics op dezelfde kutmanier beginnen? Kutkind
Ken ik niet, sorryquote:Op donderdag 24 december 2009 16:27 schreef Dynd het volgende:
Je topics doen me denken aan die van Boomlaars <3
Dit dus.quote:
Heb je niet geneukt vannacht of zo?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Aestivate het volgende:
Huillies die in elk Michielos topic melden dat het kut is.Wat is er nu zo het probleem? Dat er onzin topics worden geopend in 'jouw' subforumpje? Die éne titel in de lange KLB-topiclijst steekt je zo erg? Heb je echt niks beters te doen in je leven? Ik ga toch ook niet in elk OUD, PTA en TRU topic klagen hoe kut/nep/oninteressant ik het vind.
Er zit iig meer moeite (al dan niet fantasie) in dan in menig ander topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |