Dan moppentappen voor geldquote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef Sj0rSz het volgende:
John Bakker zou volgens mij ook wel een toffe slaapgast zijn. En dan gewoon met Ekdom in dat huis stoppen
Veel plezier daar!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Groningert het volgende:
Kinders, ik ben naar de Grote Markt. Veel plezier allen, en hopen op een mooi bedrag.
MOI!
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Inderdaad, volgens mij gaat ie dan nog verrekte veel ophalen ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan moppentappen voor geld
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan moppentappen voor geld
Mijn lijstje voor volgend jaar Ilse deLange , John Bakker, Jan van Veen, Roel van Velsenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij gaat ie dan nog verrekte veel ophalen ook.
WHUT? Heeft John Bakker een zwart gehemeltequote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Jan van Veen, voor 20 euro maakt hij een gedicht voor jequote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor volgend jaar Ilse deLange , John Bakker, Jan van Veen, Roel van Velsen
Nja, ik zou gewoon nieuwe kiezen. Zit vast wel weer een openbaring tussenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor volgend jaar Ilse deLange , John Bakker, Jan van Veen, Roel van Velsen
Niet passen na de kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Noortje. het volgende:
WTF mijn previewbestelling die in januari zou komen van de H&M is er nu al.Wtf moet ik nu met een zomerjurkje
Aantrekken en spannende foto's makenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Noortje. het volgende:
WTF mijn previewbestelling die in januari zou komen van de H&M is er nu al.Wtf moet ik nu met een zomerjurkje
of lees hem voorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jan van Veen, voor 20 euro maakt hij een gedicht voor je.
Aantrekken, kijken of het past, foto maken. En terug in de kast hangen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Noortje. het volgende:
Hebben we gezien:quote:Op donderdag 24 december 2009 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, ik zou gewoon nieuwe kiezen. Zit vast wel weer een openbaring tussen.
Jan van Veenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jan van Veen, voor 20 euro maakt hij een gedicht voor je.
In de kast hangen tot het warmer wordtquote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Noortje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |