Bij een beetje weidewinkel kun je een aardig uurloon bij elkaar scharrelen door kleine kinderen heel agressief de wagentjes achter de auto's weg te laten trekken zodra die leeg zijn of lijken. Ik heb het ze eens zien doen en heb het vijf minuten geturfd. In die vijf minuten haalde oma en zes kleinkinderen twaalf karretjes op. Sindsdien gebruik ik die gratis verstrekte winkelwagenmuntjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:58 schreef skattebaut het volgende:
(...) en probeert ie winkelwagenvijftigcentstukken te bemachtigen door zogenaamd behulpzaam te zijn bij het terugplaatsen van de wagentjes...
In hun eigen land worden die zigeuners echt als paria's behandeld. Dat hebben ze voor een groot deel zelf in de hand, ze hebben totaal geen behoefte om hoger in de maatschappelijke ladder te klimmen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Barachem het volgende:
Dat zijn roemeense roma, overal in Europa ongewild, helemaal in Roemenie, loon-slaaf van een hier in het land opererende criminele romabende, klein, dik, getint kwa huidskleu, middellang donker haar en dan met accordeon voor een supermarkt gaan jengelen, meestal met meerderen.
Voor de duidelijkheid, dit zijn geen "normale" roemenen, die overigens ook best klein zijn, maar een bleke huidskleur hebben, dun zijn en waarvan het overgrootste deel hier universitair niveau of meer heeft, dat weet ik uit ervaring.
De gemiddelde roemeen hier moet ook niet veel van het roma wat hier komt hebben.
Daar waar in Roemenie nog best wat toffe gasten tussen de roma zitten heb je hier alleen maar accordeonjengelende geldvangeroma en hun romapimps.
Geef er geen geld aan en verspreid de boodschap, hopelijk kunnen we zo de uitbuiting van deze mensen hier tegengaan.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:19 schreef Ephesis het volgende:
[..]
In hun eigen land worden die zigeuners echt als paria's behandeld. Dat hebben ze voor een groot deel zelf in de hand, ze hebben totaal geen behoefte om hoger in de maatschappelijke ladder te klimmen.
Maar die gasten hebben ook totaal geen behoefte om iets anders te doen dan te bedelen, in Turkije zijn bijna alle zigeuners werkeloos.
De zigeuners zijn eigenlijk een goede tegenstelling van de joden, waar het bij hun voor een groot deel wel is gelukt.
Kut, je was me voor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef Rafelbaard het volgende:
Ze beschermen de wereld tegen gevaarlijke guinea pirates.
[ afbeelding ]
The jokes on you.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb er eens 1 met zo'n enge blik aangekeken dat ie abrupt stopte met spelen, dat was grappig.
En weten jullie wat jullie doen me jullie kinderen??? jullie neuken jullie eigen kinderenquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:56 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dat zag ik een aantal maanden geleden ook in Utrecht bij het station, zaten gewoon kinderen van nog geen 10 jaar oud te spelen.
Maar ja, het is altijd nog beter dan in Italie, waar ze hun kinderen verhuren / verkopen voor andere doeleinden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
En weten jullie wat jullie doen me jullie kinderen??? jullie neuken jullie eigen kinderen
Idioot, de niet-zigeuner roemenen en hongaren gaan niet naar Nederland om voor supermarkten te schooien, de meeste import daarvan komt op universiteiten terecht om te studeren en/of te promoveren.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:48 schreef sherezade het volgende:
Het is niet zo dat iedere die met een accordeon daar staat een zigeuner is...
Een hongaar of roemeen is niet automatisch een zigeuner...daar zit wel een groot verschil tussen
knap dat jij mij iets probeert te vertellen over mijn cultuur, loserquote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Barachem het volgende:
[..]
Idioot, de niet-zigeuner roemenen en hongaren gaan niet naar Nederland om voor supermarkten te schooien, de meeste import daarvan komt op universiteiten terecht om te studeren en/of te promoveren.
Juist de zigeuners die gouden bergen te West-Europa belooft wordt door romabendes komen hier terecht en gaan accordeonnen voor supermerkten.
Daarnaast hoor ik nauwelijks wat over inheemse zigeuners.
Het probleem zijn de criminele romabendes uit Roemenie en ook Hongarije die andere zigeuners uitbuiten, welke dan voor supermarkten middels acordeon voor muntgeld schooien.
Rol die criminele romabendes op en het probleem verdwijnt vanzelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |