Maar toch wel tragisch als je een meisje van 11 met een accordeon voor het station ziet zittenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Barachem het volgende:
Dat zijn roemeense roma, overal in Europa ongewild, helemaal in Roemenie, loon-slaaf van een hier in het land opererende criminele romabende, klein, dik, getint kwa huidskleu, middellang donker haar en dan met accordeon voor een supermarkt gaan jengelen, meestal met meerderen.
Voor de duidelijkheid, dit zijn geen "normale" roemenen, die overigens ook best klein zijn, maar een bleke huidskleur hebben, dun zijn en waarvan het overgrootste deel hier universitair niveau of meer heeft, dat weet ik uit ervaring.
De gemiddelde roemeen hier moet ook niet veel van het roma wat hier komt hebben.
Daar waar in Roemenie nog best wat toffe gasten tussen de roma zitten heb je hier alleen maar accordeonjengelende geldvangeroma en hun romapimps.
Geef er geen geld aan en verspreid de boodschap, hopelijk kunnen we zo de uitbuiting van deze mensen hier tegengaan.
Woon jij in Lisse? zo nee daar zijn ze neergestreken met geluidinstalatie en microfoonsquote:Op donderdag 24 december 2009 18:54 schreef Adelante het volgende:
De panfluit indianen hier zijn ook al vervangen door die trekzakkers
ja hahaha en dan staat ze eerst daar in het tunneltje idd , vervolgens kom ik der bij de ABN pin tegen op de markt, ga ik 's avonds boodschappen doen bij de appie staat ze daar weer!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:15 schreef Neroje het volgende:
Op station Delft ook, in het tunneltje... Altijd dat "Hallo" op dat zelfde zeurderige toontje van die vrouw
Dat zag ik een aantal maanden geleden ook in Utrecht bij het station, zaten gewoon kinderen van nog geen 10 jaar oud te spelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar toch wel tragisch als je een meisje van 11 met een accordeon voor het station ziet zittenLeuk man, van die open grenzen in de EU.
Echt geweldig die open grenzen naar zulke oorden...quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:15 schreef Neroje het volgende:
Op station Delft ook, in het tunneltje... Altijd dat "Hallo" op dat zelfde zeurderige toontje van die vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |