Ja het zal wel druk zijn,moeten ze duidelijk aangeven,dat ze dit niet kunnen garanderenquote:
Zou kunnen..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bol.com is hier trouwens ook nooit te laat, misschien is de postbode bang dat hij AIDS krijgt als hij in jouw buurt komt.
Ik ga maar eens mijn Mailbox checkenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef odinhelmud het volgende:
Ik had hetzelfde met sinterklaas![]()
Je krijgt toch zo'n mailtje dat ze het aan TNT hebben overgedragen? Als je dat ontvangen hebt krijg je het meestal wel binnen een dag, en anders zou ik er maar niet op rekenen...
Dik boek? Dan moet je even inloggen op bol.com en daar vind je een track en trace code...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ja,ik heb een mailtje binnen,maar die is wel gistermorgen verzonden,heeft die pauperchauffeur zich in de berm gereden ofwat
Valt mee,127 pagina'squote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dik boek? Dan moet je even inloggen op bol.com en daar vind je een track en trace code...
Ik ben geen held in wachtenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef porsche1 het volgende:
Gewoon wachten TS. Soms komen die later met zoeen busje.
Plannen gewijzigd,ik pak de VI Kerstspecial en ga poepenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef wise het volgende:
ik zou even naar buiten gaan. ff frisse neus halen
Ik ook niet. Maarja het moet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik ben geen held in wachten
Dan moeten ze daarmee niet uitgebreid adverteren. Bol.com is trouiwens heel vaak te laat met leveren.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef -CRASH- het volgende:
Die 24 uurs service is rond deze tijd niet relevant.
Kerel er staat op de site:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef -CRASH- het volgende:
Wie bestelt er nu iets zo vlak voor de kerst.
Er wordt rond deze dagen zoal veel kaarten en pakketjes verstuurdt.
En dan nog eens dit weer erbij... dat duurt dan nog langer.
Dus je had het eigenlijk al kunnen weten dat het langer zou duren
Die 24 uurs service is rond deze tijd niet relevant.
Ga maar vast een waardebon voor het betreffende boek uitprintenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Mijn surprise-avond begint om 19.45 uur
Bol.com is bij mij vrijwel NOOIT te laat met leveren. De vertraging in de aflevering treedt bijna altijd op bij de TNT. Daar kan bol.com niet zoveel aan doen...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan moeten ze daarmee niet uitgebreid adverteren. Bol.com is trouiwens heel vaak te laat met leveren.
Godmiljaar!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ga maar vast een waardebon voor het betreffende boek uitprinten
Hoe kan het dan dat ik met Sinterklaas twee artkelen niet of te laat geleverd heb gekregen. Toen bijna een maand van te voren besteld. Twee cd's lagen netjes de volgende dag op de mat, maar daarna ging het hopeloos mis.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Bol.com is bij mij vrijwel NOOIT te laat met leveren. De vertraging in de aflevering treedt bijna altijd op bij de TNT. Daar kan bol.com niet zoveel aan doen...
Waar??? Ik zie zo op het eerste gezicht niks staan.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Kerel er staat op de site:
Speciaal voor Kerst,voor 17.00 uur besteld,morgen in huis.
Dat zetten ze niet als grap erbij,neem ik aan
Godver,it's gone!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waar??? Ik zie zo op het eerste gezicht niks staan.
Nu verafschuw ik TNTquote:Op donderdag 24 december 2009 15:09 schreef -CRASH- het volgende:
Als Bol het erop had staan dan leveren ze wel de service....
Maar het ligt dan nu aan TNT om het op tijd te brengen (zoals Bioman_1 zegt)
Dat zegt veel over bol.com...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
TOPIC NR. ZOVEEL!!! OVER BOL.COM!!! LOLLEROMGEINZ!!!
En die zijn vaak nog goedkoper ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom bol.com zo goed scoort. Er zijn tientallen webshops die net zo snel kunnen leveren, maar daar hoor je nooit iets over.
Je weet het nooit he, het is BOL.com helemaal gek daarzo.quote:
Ooit een postbode zien lopen op zondag? Of op een feestdag?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Je weet het nooit he, het is BOL.com helemaal gek daarzo.
Ja,maar TNT bezorgt hetquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Je weet het nooit he, het is BOL.com helemaal gek daarzo.
Hoe laat komt postbode of pakketbezorger normaal dan? Hier namelijk beide altijd voor 12:00quote:
Het is inderdaad vrij last-minute, maar in principe zou dit ook gewoon goed moeten gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Bestel dan ook gewoon ruim op tijd. Je weet dat er in deze tijd van het jaar problemen kunnen optreden in het verzendproces.
Ik zal het je uitleggen,het persoon in kwestie had 2 dingen op zijn briefje geschreven,ik dus eergisteren naar de stad voor zijn cadeau,overal uitverkocht.Daardoor moest ik zo laat nog bestellen,ik had gedacht dat het 1ste cadeau niet uitverkocht zou zijn..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Bestel dan ook gewoon ruim op tijd. Je weet dat er in deze tijd van het jaar problemen kunnen optreden in het verzendproces.
Rond 16.00 uur...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe laat komt postbode of pakketbezorger normaal dan? Hier namelijk beide altijd voor 12:00
Als het echt maar een dun boekje was dan had het wel bij de normale post gezeten.
3 dingen besteld, en allemaal de volgende dag in huis.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Joel-Smeets het volgende:
TS is in paniek!
Ik had eergisteren voor de surprise van vanavond een boek besteld op bol.com,waarbij stond:voor 17.00 uur besteld,morgen in huis.Maar dat fapperige bol.com is weer eens te laat,waarom kunnen die gasten nooit eens op tijd leveren als het ook echt nodig is,enige kans dat ik het vandaag wel nog geleverd krijg?
Klacht:Bol.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |