UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
omdat er zo weinig tukkers op fok zijn een gratis kick van hsg-bomber nou haha ik ga weer verder doei doei
kom nooit weer vuige klb user.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
omdat er zo weinig tukkers op fok zijn een gratis kick van hsg-bomber nou haha ik ga weer verder doei doei
Holy daar schrik je echt vanquote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef ACT-F het volgende:
WTF![]()
http://www.zie.nl/video/Agent-bijna-plat/m1czruaf30v5
Vind het best wel pauper staan altijd dat soort tatoeages, meer iets voor VakQ ofzo iets ;p.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets wil ik op mijn bovenarm.
Ik vind het mooi op bovenarm, waar niet iedereen te pas en te onpas het ziet, maar gewoon om je liefde voor twente te tonenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vind het best wel pauper staan altijd dat soort tatoeages, meer iets voor VakQ ofzo iets ;p.
En de tattooeerder interpreteerde het zoquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt! Je hebt ons weer een klein beetje geholpen om de #400 te halen voor 31 December!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En de tattooeerder interpreteerde het zo![]()
[ afbeelding ]
het is echt wel een kunst om daar nog een auto tussen te krijgenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef ACT-F het volgende:
WTF![]()
http://www.zie.nl/video/Agent-bijna-plat/m1czruaf30v5
Ontslagen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En dan hoef je ineens niet meer te werken
Neequote:
Ben je er nu nog?quote:
Jeejquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en ik ben wel aan het werk, tot 7 nog
Mag ik zeggen... Lelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Don't count on itquote:Op donderdag 24 december 2009 17:54 schreef Robinhoo het volgende:
Vanavond naar de kerk, hopen dat mijn zonden vergeven worden.
Helden, waar vind je die tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:54 schreef Samzz het volgende:
@ Teun: Diegene die een MLP laat tattoeren is een held
Wablief?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
Heeft toch deine schwester te maken?
deine schwester in het nederlands je zus -> jezusquote:
Ah op dat kruis.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
deine schwester in het nederlands je zus -> jezussorry niet leuk.
Machielquote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Hajj
ik gooi maar wat fotootjes in m'n fotoboek nu die het wel doet ;p
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef haakon het volgende:
[..]
ik gooi maar wat fotootjes in m'n fotoboek nu die het wel doet ;p
Leuk! Ik heb de hele avond gedanst.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe is het![]()
Hoe was het feest
quote:
Moet nog wel !quote:Op donderdag 24 december 2009 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Moet je ook nog ff een fotoboekicoontje instellen anders ziet niemand dat je een FoBo hebt.
Je moet niks hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:08 schreef haakon het volgende:
[..]
Moet nog wel !![]()
Nee grapjedoe ik ff
Oke, netjes van jou.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef haakon het volgende:
ik GA naar de kerk, uit respect voor m'n ouders omdat ze dat graag willen.
Ik woon er ook ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Serieus, Nijverdal_________________________________________________________________
Behalve Henrike![]()
NIJVERDALquote:Op donderdag 24 december 2009 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Guitarist even over het volgende.
[..]
Ik woon er ook ja!
Dus wil je je uitspraak even rectificeren?
Ik meen dat jij er gaat werken.quote:
Het blijft Nijverdal.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ga ik ook![]()
Maar ver verwijdert van het centrum.
welke ? Urban Legend toevallig ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kheb net een film gekeken, vond er niet veel aan
Uhuhquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Jij bent ook een nachtbraker of niet?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Remy rams and i'm all up in the city yo.
Remy man get the hell out of my video.
But i can drop mad lines man, im not a fool.
You kiddin me i i got more lines than the collegerude.
Dude, that's just awfull.
Iraqe Unit!
Die gast heeft nog wel meer leuke filmpjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Wel grappig gedaan.
In Hollywood they say; There's no business like showbusiness.
Well in Bagdag we say; There's no business like goatbusiness.
Die vind ik dan weer niks. Snap niet dat die zo populair isquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja hij heeft er inderdaad redelijk veel.
Die vind ik altijd nog grandioos.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo grappig als die baby begint te lachen.
Die weet gewoon precies wat hij gedaan heeft
Ik zocht nog wat leuks van Bobby Gaylor maar daar staat weinig van op Jijbuis.
Die ken ik.quote:
Ja idd, dat geluid!quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die ken ik.
Weet je wie dat filmpje ook leuk vind?
Deze madamme.
Als ik rij. En dat is met deze kutsneeuw niet vaak.quote:
hoe is het?quote:
Ik weet het gozer, ik ben niet compleet pissed. Ik ben geen amateur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is Henrike he, geen Andrea
Ja dus? Mag die tegen mij niks zeggen danquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is Henrike he, geen Andrea
Hij is jaloers.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:41 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dus? Mag die tegen mij niks zeggen dan
tuurlijk welquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:41 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dus? Mag die tegen mij niks zeggen dan
Hey, dat foboberichtje was natuurlijk positief bedoeld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:03 schreef haakon het volgende:
..
Hoiquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey, dat foboberichtje was natuurlijk positief bedoeld.
Jij ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai MarkoVrolijk kerstfeest
![]()
Ja, en ook steeds grotere vlokken. Ik hoop dat t blijft liggenquote:
Ik ook ! Sneeuw met kerst is KOELquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ook steeds grotere vlokken. Ik hoop dat t blijft liggen
Sneeuw is altijd coolquote:
Ging wel ! Een kameraad van me kwam naast me zitten met de familie dus dikke lol achterinquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sneeuw is altijd cool
Hoe was t in de kerk
Die pastoor had een grappige stem, en toen zei ie 3x iets achter elkaar..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:11 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, kerstliedjes zingen natuurlijk
Ik ben serieus nog nooit in een kerk geweest als er dienst is.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:17 schreef Samzz het volgende:
Heerlijk, die slappe lach op genante momenten
Oud collega van mij heeft net zo'n stem als Karen van Will en Grace. Toen ik dat de eerste keer hoorde kon je me opvegen
Ik zit lekker binnen met mn lekkere warme zachte badjasquote:
ik zit binnen in mn slaapzakquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit lekker binnen met mn lekkere warme zachte badjas
Ik vind dat wel vermaakquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:28 schreef haakon het volgende:
[..]
in de kerk zijn dat soort dingen minder leuk
Ik ga ook gourmetten vanavondquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel vermaak![]()
Straks naar de eigenaar van m'n paarden en vanavond gourmetten
Dank jij ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prettige kerstdagen allemaal![]()
![]()
Ik hoop dat we morgen gaan gourmetten, want vanavond is mn broertje er niet bij. Die zit dan bij zn chick en haar familie
Caneiquote:
Justin ook fijne feestdagenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prettige kerstdagen allemaal![]()
![]()
Ik hoop dat we morgen gaan gourmetten, want vanavond is mn broertje er niet bij. Die zit dan bij zn chick en haar familie
whahaha en hoe was dat !?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Canei
Gisteren was ik al lekker aangeschoten, haha
Voor het eerst in mn leven bij mn ouders
Haha, was best grappig. Gedroeg me als een klein kind met die kadootjesquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef haakon het volgende:
[..]
whahaha en hoe was dat !?
ik ben al veels te vaak dikke geweest bij mn ouders
Rolladequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef haakon het volgende:
Iedereen gourmetten zo ongeveer ofniet ?
Hahahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef haakon het volgende:
hahahahaha nice !
Ik kwam een keer dronken terug van carnaval Albergen, was om 10 uur 's avonds ofzo.
Soms ga ik bij m'n ouders zitten en dan doe je je best om normaal over te komen, maar toen zei ik: "Ik ga niet eens mijn best doen, aju !"
gelijk doorgelopen naar bed
quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:39 schreef haakon het volgende:
hahahahaha nice !
Ik kwam een keer dronken terug van carnaval Albergen, was om 10 uur 's avonds ofzo.
Soms ga ik bij m'n ouders zitten en dan doe je je best om normaal over te komen, maar toen zei ik: "Ik ga niet eens mijn best doen, aju !"
gelijk doorgelopen naar bed
Hoi schoonheidquote:
Wat ga jij zoal met kerst doen?quote:
FOK!ken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ga jij zoal met kerst doen?
Ik doe ook niet al te veel vandaag. Fok!ken, eten met m'n ouders, en maar een film kijken of wat gamen denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
FOK!ken?![]()
Nah, ik weet het nog niet. Eerste kerstdag is al zowat voorbij. Straks ff wat eten en tv kijken ofzo. Het is ook zulk slecht weer dus ik ga ook niet weg.
Ik geef niet zoveel om kerst, alhoewel ik de sfeer er om heen wel heel gezellig vind.
www.spele.nlquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zit me echt te vervelen hier
Ben niet zo'n shopverslaafdequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:31 schreef bambino het volgende:
[..]
haha
Anders www.marktplaats.nl voor je shopping needs xD
Fijne avond!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:01 schreef haakon het volgende:
ik ga naar m'n bijna levenloze oma -.-
Wat lief van jequote:Op vrijdag 25 december 2009 16:01 schreef haakon het volgende:
ik ga naar m'n bijna levenloze oma -.-
Sterktequote:Op vrijdag 25 december 2009 17:57 schreef haakon het volgende:
omg, ze was er slechter aan toe dan ik dacht
Laat ik het zo zeggen: we mogen blij zijn als ze februari haalt.
maarja, die heeft haar beste tijd ook al wel gehad
ik ga gourmetten !
Waar is die erop? Comedy Central?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:08 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik ga A very special Christmas special van Jeff Dunham kijken
Comedy Central jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar is die erop? Comedy Central?
Hahaha, heel erg charmantquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Er word ook eens een foto van mij gemaakt hoor
Vroeger welquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:25 schreef haakon het volgende:
Kun je ergens fatsoenlijk uit op 1ste kerstdag ?
Zoeperdquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt hoor... De meeste foto's van mij zijn inclusief een fles Martini of een glas bierquote:
Plaats dan de complete collage. Goed voor je beeldvormingquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:48 schreef Samzz het volgende:
Ja echt hoor... De meeste foto's van mij zijn inclusief een fles Martini of een glas bier
En dan nog beweren dat je geen dikke tettn hebt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat je geen dikke tettn hebt!
Ik heb heerlijk gegourmet !quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Net weer terug van me ouders, heerlijk gegeten bij de wok, was wel complete chaos daar, wat druk -.- pfff
Nu ontzetten vol, en begin nu toch echt ziek te worden :/
Zometeen maar lekker optijd me bedje in
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat je geen dikke tettn hebt!
Deze heb ik nog niet gezien. Dus ja, deze is leukquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jeff Dunham, dat is ook maar 1 of 2 keer leuk en daarna niet meer.
Ik alleen Spark of Insanity. Die andere twee had ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik ken ze allemaal al een flinke tijd, nog voordat dat gezeik met "I kill you" op tv kwam. Dat heeft het denk ik voor mij verpest
David die weer een songtekst heeft geschreven??quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Your smile,
Unmatched by the blossoming of a flower,
A sunrise would pale compared to it,
You,
My beautiful woman.
Van wie is dit korte stukje tekst, denken jullie?
Ratelquote:
Wel goed hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Ratel
Hoe gaat het op deze 2e kerstdag
Ja ben ook blij dat sneeuw weg isquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel goed hoor.Ben blij dat de sneeuw weg is. Het lijkt wel zomer met die zon.
![]()
Wat ga jij doen vandaag?
Misschien dat ik even op visite ga, maar ik blijf liever FOK!ken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ben ook blij dat sneeuw weg isscheelt een hoop geschaatst met me auto
Hmm weet nog nie, heb net 2 films gekeken, gone baby gone en break you down, of zoiets.
Beide best wel leuke films
Misschien straks ff naar Media Markt Hengelo, ff de kado's halen die ik niet kreeg van me familie
Voor de rest geen plannen
Und du?
Marko
wat is er met je pc aan de hand dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien dat ik even op visite ga, maar ik blijf liever FOK!ken.En later film kijken ofzo. Het probleem is dat elke kerst dezelfde films te zien zijn. En ik kan niks meer downloaden omdat ik nu niet op mn pc kan.
Mijn dochter heeft 'm gister gemold!!!En mn laptop trekt dat allemaal niet.
hahaquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar ben ik te gierig voor.
Hij blijft hangen bij t opstarten. Ik krijg dat zwarte scherm met die keuzes van opstarten in veilige modus, normaal opstarten of laatst werkende instellingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat is er met je pc aan de hand dan?
Oke. CD's genoeg hier. Ik laat er vanmiddag iemand naar kijken. Dat wordt dan huisarrest voor madam.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ben dan bang dat er windows bestanden beschadigt zijn... Er her installatie van windows is dan de beste optie. Of met een herstel cd
Installatie CD van Winwdos XP in je PC stoppen, opstarten vanaf CD-ROM (Herhaaldelijk op F8 drukken!), en dan kiezen voor de optie 'Installatie repareren' of iets dergelijks, als je eenmaal een zwart scherm hebt met witte letters voer je het commando 'chkdsk /r' uit, na een tijd is hij klaar en kunt je opnieuwe opstarten, meestal wil dit wel helpen met dit soort problemen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij blijft hangen bij t opstarten. Ik krijg dat zwarte scherm met die keuzes van opstarten in veilige modus, normaal opstarten of laatst werkende instellingen.
Wat ik ook doe, telkens komt dat scherm tevoorschijn. Kim zegt dat ze de PC normaal heeft afgesloten vannacht maar daar geloof ik niks van, want dat krijg ik ook wel eens als ik gewoon de stekker er uit trek.
En dan gaat ie ook gewoon aan. Maar nu doet ie niks. Hij blijft maar terugkeren naar dat scherm. (weet niet meer hoe dat heet (set-up? F8?)
Ik baal er flink van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |