En rammen met de heftruck.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef UIM het volgende:
Je moet ook eerst zo veel mogelijk soldaten killen, en pas daarna gaan lopen kutten met die dozen
Het is wel een van de makkelijkste waar ik nu ben ja. Die bij OG Loc is pas kut, Madd Dogg's Rhymebook ofzo, dan mag je alleen een mes gebruikenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Biels het volgende:
Die missie was makkelijk, beginner.
Dat ding kan ik dus echt niet onder controle houden, als ik een bocht probeer te maken pleur ik altijd omverquote:
Wacht maar tot je met zo'n vliegtuigje steeds onder zo'n radar moet blijven. Daar zat ik altijd mee te kuttenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel een van de makkelijkste waar ik nu ben ja. Die bij OG Loc is pas kut, Madd Dogg's Rhymebook ofzo, dan mag je alleen een mes gebruiken
kut indd. Lekker in de bossen vliegenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met zo'n vliegtuigje steeds onder zo'n radar moet blijven. Daar zat ik altijd mee te kutten
Ik heb ze ooit wel eens uitgespeeld hoor, wees maar niet bangquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met zo'n vliegtuigje steeds onder zo'n radar moet blijven. Daar zat ik altijd mee te kutten
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel een van de makkelijkste waar ik nu ben ja. Die bij OG Loc is pas kut, Madd Dogg's Rhymebook ofzo, dan mag je alleen een mes gebruiken
Nee hoor, bij de eerste missie moet je naar de kapper, die is nog makkelijker.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Aethereal het volgende:TS kan de makkelijkste doch saaiste missie niet halen. Ik, Aethereal, concludeer: TS faalt.
Dat snap ik, maar altijd als ik die guard bij het zwembad voorbij ben, dan komt er een tweede guard bij en dan zien ze me als ik dat kamertje weer uitga.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die is ook niet moeilijk, prutser, bij die missie is het gewoon de bedoeling dat je stealth gebruikt en je verstopt in de schaduwen_!
Is dat zo? want er staan er al wel een paar standaard op het terreinquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Dastan het volgende:
Ik heb echt een goede tip:
maak dat eerste hek nog niet open en ga meteen door naar het laadgebouw. Laad daar alle dozen al bij de ingang en schiet dan het eerste hek open. Dan is het alleen nog een kwestie van erin zetten. Soldaten komen pas als allebei de hekken open zijn.
Ja, ok. Dan moet je die natuurlijk wel nog even doden. Maar er komen geen nieuwe.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is dat zo? want er staan er al wel een paar standaard op het terrein
Die is ook kut ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit wel eens uitgespeeld hoor, wees maar niet bang![]()
En die missie ging bij mij altijd juist wel. Waar ik het ergste mee zat te kloten was die missie bij Zero, waar je een radiografisch vliegtuig moest besturen en 4 koeriers moet neerknallen.
TS kan beter dit soort spelletjes doen:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat ding kan ik dus echt niet onder controle houden, als ik een bocht probeer te maken pleur ik altijd omver
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef 9611Niels het volgende:
Weet je welke missie ook kut was? Bij Vice City, dat je met die op afstand bestuurbare helikopter in zo'n gebouw moet vliegen!
Dat is toch die missie dat je ook naar die pizzatent moet? Daar heb je redelijk wat kans dat Ryder die shotgun kopt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij de eerste missie moet je naar de kapper, die is nog makkelijker.
En al die dikke kutbouwvakkers achter je aanquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij de eerste missie moet je naar de kapper, die is nog makkelijker.
Waarom zou ik een dure pc nemen voor alleen GTA IV?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef TwisterNederland het volgende:
TS zijn PC kan geen GTA IV aan
Omdat je dan ook MW2 kan.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een dure pc nemen voor alleen GTA IV?
Modern Warfare 2.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En wat mag dat dan wel niet zijn?
san andreas is veel toffer dan IV, als ik in een mooie stad wil rondhoppen doe ik wel SR2 spelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Aethereal het volgende:
Tip: GTA IV is nog maar 7.50euro op steam, over 3 uur zijn er andere deals.
Is dat die missie waarbij je in dat huis moet sneaken?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb hem inmiddels uitgespeeld
Nu OG Loc met dat rhymebook even doen
Dat is echt een van de leukste.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Is dat die missie waarbij je in dat huis moet sneaken?
Ja, met alleen een mes. Daarnet was ik heel ver, maar toen liep m'n spel vastquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Is dat die missie waarbij je in dat huis moet sneaken?
Ik heb het gevoel dat je niet een bijzonder begaafde gamer bent, TS.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, met alleen een mes. Daarnet was ik heel ver, maar toen liep m'n spel vast
Maar ja, ik had het toch nooit kunnen halen, ik stond al 10 minuten in een donker hoekje met een guard naast me die me de hele tijd aankeek maar niet wegging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Dat klopt, ik game bijna nooit, ik kom onder de mensen namelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je niet een bijzonder begaafde gamer bent, TS.
Sorry voor de mededeling overigens, maar dat is mijn gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |