Opzich heb je wel een punt als je da ding 30 sec van te voren ziet aankomen.. Lijkt me alleen een lange verschrikkelijke dood want alleen die klap lijkt me niet voldoende om meteen Houdoe te kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lijkt of die man die eenzaam op het strand stond al in had geschat dat rennen geen zin meer had en zich maar schrap ging zetten ofzo.
FOK! is al 10 jaar heel drukquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk dat FOK! toen nog niet zo druk was
Had er toen nog nooit van gehoord dus![]()
Dat snapte ik ook wel , bovendien ligt Engeland als golfbreker voor dit moeras. Een tsunami kan slechts uit het aardbevingsarme noorden kunnen komen zo te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:05 schreef Demophon het volgende:
Mijn excuses, ik dacht dat je het je ging over de geografische locatie waar (nu) Nederland is gelegen, niet over de politieke eenheid en staatskundige indeling het Koninkrijk de Nederlanden geheten...
En is het goed afgelopen ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:56 schreef DjinN het volgende:
Ik weet nog dat ik de hele dag voor de tv heb gezeten, en alleen maar kon hopen dat alles goed was met mijn familie (zusjes en schoonfamilie van oma).
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef Zith het volgende:
200,000 mensen dood en maar 5 reeksen topicsAls een mohammed fout kijkt naar meisje krijgt dat al meer reeksen.... triest.
Je kan ook gewoon de OP lezen: Het zijn de eerste topics De eerste vijf dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:20 schreef marcodej het volgende:
Erg trieste gebeurtenis en dat op tweede kerstdag... Rillingen liepen over de rug bij het zien van al die beelden.
En inderdaad 200.000+ mensen dood, en slechts 5 topics.
jaquote:
Gelukkig maar voor je , die man en vrouw hadden in die Reportage na een dag hun zoon terug gevonden in het ziekenhuis , waarna die zoon al zei dat zijn zus "weg" was. Toen die ouders met een andere dochter gingen zoeken toen vonden ze hun dochter als overleden fotootje op een muurtje.quote:
Ja, bizar was dat!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:54 schreef marcodej het volgende:
Die foto's een dag later, van zonnebadende en bierdrinkende toeristen op het strand terwijl 100m verder de lijken nog niet opgeruimd waren, staan me ook nog bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |