Dit meen je niet toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
echt lekker eten. Met veel zorg gemaakt. Ben er elke dag te vinden. Met ontbijt en avondeten![]()
![]()
Je werkt bij V&D?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
echt lekker eten. Met veel zorg gemaakt. Ben er elke dag te vinden. Met ontbijt en avondeten![]()
![]()
Om daar al mee te beginnen inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef porsche1 het volgende:
Friet kan elke mongool nog maken. Maar nee bij de la Place is dat natuurlijk niet te vreten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef porsche1 het volgende:
Friet kan elke mongool nog maken.
En de lunch dan? Is die niet lekker?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
![]()
true, prutsersquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef porsche1 het volgende:
Friet kan elke mongool nog maken. Maar nee bij de la Place is dat natuurlijk niet te vreten.
Zeker, het is ook best acceptabel eten. Maar toch niet als kerstdiner?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben wel lekkere broodjes voor tijdens de lunch, TS werkt op een mooie locatie
Ik zag zelfs dat je bij de HEMA je kerstdiner kunt afhalenZou dat een rookworst zijn?
Juist.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben wel lekkere broodjes voor tijdens de lunch, TS werkt op een mooie locatie
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben dus aan t werk naast een filiaal van de V&D. En daar is vandaag een afhaalpunt van La Place: voor wie het niet kent, La Place maakt acceptabel voedsel voor na het winkelen of voor onderweg.
Maar je kan het dus ook bestellen voor thuis. Nu is dat nog tot daaraan toe voor een normale dag. Kan ik me best voorstellen dat je dat doet.
Maar voor tijdens Kerst?![]()
Serieus, dat kan je je familie en vrienden toch niet voor zetten en dan verwachten dat ze het lekker vinden? Of dat je gaat doen alsof je het zelf gemaakt hebt
Dikkerdje dap.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik laat gewoon de turk komen met 15 broodjes.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeker, het is ook best acceptabel eten. Maar toch niet als kerstdiner?
Een kerstdiner van de HEMA moet inderdaad rookworst zijn. Iets ander kan gewoon niet
Slechte grap kneusquote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen zit tijdens de kerst.
Denken dat er serieus mensen zijn die 15 broodjes eten.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Slechte grap kneus
Dat jij in je eentje 15 broodjes van de Turk naar binnen gooit
Ik vind het leuker als je zelf gekookt hebt of als er echt voor je gekookt is. Dan maar een wat mindere high tech maaltijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3-gangenmenu voor 2 personen 10.- p.p.
Compleet kerstmenu voor 2 personen bestaande uit:
Als voorgerecht 2 porties rundercarpaccio van 50 gram met Italiaanse kaasflinters en dressing.
Het hoofdgerecht bestaat uit 2 beenhammetjes van 625 gram met honing-tijmsaus.
Een aardappel-groentetaartje van 500 gram met courgette, wortel en knolselderij, in romige kaassaus als bijgerecht.
Dessert: 2 grands fours met een rijke vulling van chocolade gedecoreerd met een witte chocoladester.
1 fles wijn Vina Ducaro; een licht kruidige, volle en sappige rode wijn.
Best te doen voor een derde kerstdag
nee hehequote:
Zeker met je eens en ik zal hier de gasten ook nooit zo afhaal voorzetten, maar zoals ik zei voor de zondag na kerst zou ik het best eens proberen willen. Een keer wat anders dan de snackbar of chinees op zondagquote:Op donderdag 24 december 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het leuker als je zelf gekookt hebt of als er echt voor je gekookt is. Dan maar een wat mindere high tech maaltijd.
Iets afhalen kan iedereen maar iets lekkers zelf maken is toch veel leuker?
Dikke mensen eten 3 keer wat een normaal persoon eetquote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denken dat er serieus mensen zijn die 15 broodjes eten.![]()
Faal eens niet zo hard.
je bent gewoon dik godverdommeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denken dat er serieus mensen zijn die 15 broodjes eten.![]()
Faal eens niet zo hard.
Je faalt nog steedsquote:Op donderdag 24 december 2009 12:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dikke mensen eten 3 keer wat een normaal persoon eet
Weet ik veel hoeveel jij eet?
Precies. Daarvoor is het echt prima. Beetje duur misschien maar wel acceptabel.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker met je eens en ik zal hier de gasten ook nooit zo afhaal voorzetten, maar zoals ik zei voor de zondag na kerst zou ik het best eens proberen willen. Een keer wat anders dan de snackbar of chinees op zondag
Hey, in de reclame zag 't er niet slecht uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
Die kant-en-klare supermarkt meuk is trouwens ook niet acceptabel, wild serveren van AH excellent
Totdat je weet dat dat allemaal nep foto's zijn en het er in het echt nooit zo uit zal gaan zienquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Hey, in de reclame zag 't er niet slecht uit.
En saucijzenbroodjes 65 cent!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Warrick21 het volgende:
Hihi, ik werk bij La Place en het is inderdaad heel duur. Als soort van compensatie doen ik en me collega's altijd ietstjes meer dan volgens het receptuur. Want het is echt gestoord duur.
Wel is het zo dat wij als werknemers 70% korting krijgen. Dus wordt zo'n 3,25 broodje slechts 95 cent.
Oftewel, men betaald voor jullie vreten. Schroef dan die prijzen eens fors omlaag zeg, 70% korting is echt gestoord.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Warrick21 het volgende:
Hihi, ik werk bij La Place en het is inderdaad heel duur. Als soort van compensatie doen ik en me collega's altijd ietstjes meer dan volgens het receptuur. Want het is echt gestoord duur.
Wel is het zo dat wij als werknemers 70% korting krijgen. Dus wordt zo'n 3,25 broodje slechts 95 cent.
Hoe kom je op 95 cent?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:52 schreef Warrick21 het volgende:
Je bedoelt natuurlijk 2,30%.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe kom je op 95 cent?
70% van 3,25 is 70 euro, dat kan niet eens...
Hoe dom ben je als je dan vaker dan 1 keer gaat?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is sowieso niet te eten.
Zo goed als altijd last van mijn maag als ik naa la place ben geweest.
Vakerder als.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:31 schreef SebasM het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je dan vaker dan 1 keer gaat?
Devil mehn, dat brengt me alweer bij 2de kerstdag. Naar schoonouders toe.....lieve mensen, maar koken is een RAMP daar. Het enige lekkere zijn de gefrituurde aardappeldingen, maar die heten gewoon Aviko. En dan wild van de poelier, gewoon zielig wat ze zo`n beestje postuum aandoen. Ipv dat ze gewoon campy gourmetten, gewoon van die kant-en-klare schotels.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef Adelante het volgende:
Die kant-en-klare supermarkt meuk is trouwens ook niet acceptabel, wild serveren van AH excellent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |