Niet? Die zitten toch achter het doek?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:01 schreef Onnoman het volgende:
Beetje 12 euro betalen voor een bios film.. en daarna gaan klappen!
Hebben jullie 100 jaar onder de grond geleefd ofzo? Je hoeft namelijk niet te klappen voor een orkest! Want die is er simpelweg niet!
klacht: Klappen na de film
quote:
ik heb niet 12 uur achter elkaar betaald hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
hmmmmmmm, zelf nooit geklapt voor een film eigenlijk. en 12 uur is best wel duur voor een kaartje.
Jaaaaa, goed planquote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Laten we ook gaan klappen voor de trambestuurder omdat ie z'n werk goed doet en voor de postbode en voor de caissière en voor iedereen die z'n werk naar behoren uitvoert!
![]()
Gij schavuitquote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Alleen bij This Is It heb ik dat meegemaakt, en heb ik zelf ook meegedaan.
otis2.0 klapvee noemen is nooit grappigquote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Alleen bij This Is It heb ik dat meegemaakt, en heb ik zelf ook meegedaan.
Als mensen in het vliegtuig en in de bios klappen zijn het meestal tokkies en ik heb het idee dat jij geen tokkie bentquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Pas maar op je woorden of ik klap jou ook.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet? Pas maar op je woorden of ik klap jou ook.
In het vliegtuig klap ik nooit, in de bios ook nooit. Ik maak dat ook nooit meequote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Als mensen in het vliegtuig en in de bios klappen zijn het meestal tokkies en ik heb het idee dat jij geen tokkie bent.
Dat is inderdaad erg triest, ik zat een keer naast een groep volwassen scouting mensen die allemaal bang waren voor vliegen. Toen we waren geland gingen ze staan en hardop juichen, fluiten en klappenquote:
Wat lief.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou je knuffelen, zodat je vergeet te slaan.
Ik moet zeggen dat het ook best een prestatie is voor een geestelijk gehandicapt iemand om toch zelfstandig op kantoor te komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef bunker2 het volgende:
Er wordt ook voor mij geklapt als ik op kantoor kom.
Leuke film idd, maar om nou te gaan klappenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:17 schreef l3laster het volgende:
kheb het bij Inglorious basterds mee gemaakt, en terecht briljante film
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef bunker2 het volgende:
Er wordt ook voor mij geklapt als ik op kantoor kom.
Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef Vono het volgende:
ik was een keer naar een "mannen avond" waar bier 1 euro koste en je kreeg er een MAC hamburger bij. er werden 2 films gedraaid, the hangover en terminator. ik ging helemaal uit m'n dak toen ik Arnold zag, ik schreeuwde er ook bij "YEAAA ARNOLD!"
Telt dit als klappen?
er bestaan ook supertokkies..quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef Knoflook het volgende:
Ik klap voor een film. Vooral premieres; inglorious basterds bv. Ts kijkt zeker ook nooit credits
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef Knoflook het volgende:
Ik klap voor een film. Vooral premieres; inglorious basterds bv. Ts kijkt zeker ook nooit credits
Het is goed te merken dat je al een tijd niet in de bios ben geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga al jaren niet meer met plezier in de bios, beeld onscherp, geluid slecht, mensen met mobieltjes in de zaal, pauze in de film, collectes, reclame.
Nee, ik wacht wel tot de DVD uit is en kijk het lekker vanaf de bank, eigen bier in de koelkast, prima geluid, scherp beeld, en geen kutjongeren die erdoor heen praten.
Waarom ga je dan ook 2x naar dezelfde film?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:36 schreef Teteteterek het volgende:
laatste 2x dat ik naar de bios ben geweest gebeurde het zelfde!
tenenkrommend!
Ik dacht dat het niet gekker kon.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
er bestaan ook supertokkies..
Die gaan klappen wanneer ze in het vliegtuig naar de film avatar kijken, terwijl die gaat landen.
dat staat waar?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook 2x naar dezelfde film?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |