nee, ze kunnen het wel resettequote:Op donderdag 24 december 2009 10:53 schreef Dissleksies het volgende:
.. wat G**VERDOMME het wachtwoord van mijn vroegere account is!!
Lysdexie?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:53 schreef Dissleksies het volgende:
ja. maar ik kan niet echt meer inloggen op dat oude emailadres. WANT DAAR WEET IK HET WACHTWOORD NIET MEER VAN!.quote:
Je kunt volgens mij gewoon een FA mailen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef Dissleksies het volgende:
[..]
ja. maar ik kan niet echt meer inloggen op dat oude emailadres. WANT DAAR WEET IK HET WACHTWOORD NIET MEER VAN!.
Frutseltje?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Probeer de naam van je favoriete huisdier
ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij gewoon een FA mailen.
Zou het daarmee te maken hebben?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hij kan niet tiepen nieeeeeeeeeeeeeee
Spam lezenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef Dissleksies het volgende:
WOW. 1984 emails op die oude emailaccount.
Ik ben ff bezig met lezen.
Alleen mietjes gebruiken censuur.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:53 schreef Dissleksies het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Alleen mietjes gebruiken censuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |