heb je wel eens het verschil uitgeprobeerd tussen draad en draadloos... nee preciesquote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef AlligatorNL het volgende:
Haha, beat my Logitech MX Revolution maar is, geen enkele muis met snoer kan daar aan tippen.
Snoeren zijn gewoon kut, period. Dus om ontopic te blijven, kom maar op met de wireless aanbevelingen!
Met muizen wel, keyboard heeft wel gewoon een snoer.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:00 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
heb je wel eens het verschil uitgeprobeerd tussen draad en draadloos... nee precies
Als je een losse geluidskaart hebt eentje met 3,5mm jack eraan. Onboard geluid en met name via USB snoept toch weer zon 1-2% van je processor afquote:Op donderdag 24 december 2009 10:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Even een andere vraag, als ik voor een wired headset ga. Moet ik dan voor USB of analoog gaan? Ik wil een mooi geluid hebben met gamen en muziek maar ook goed verstaanbaar zijn op Skype etc.
Beat my G7/9/ alle muizen met snoer en laserquote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef AlligatorNL het volgende:
Haha, beat my Logitech MX Revolution maar is, geen enkele muis met snoer kan daar aan tippen.
Snoeren zijn gewoon kut, period. Dus om ontopic te blijven, kom maar op met de wireless aanbevelingen!
Haha, ik maak je af ermeequote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je een losse geluidskaart hebt eentje met 3,5mm jack eraan. Onboard geluid en met name via USB snoept toch weer zon 1-2% van je processor af
[..]
Beat my G7/9/ alle muizen met snoer en laserAls je een echte gamer bent/was had je die MX nooit gekocht.
G7 is draadloos.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je een losse geluidskaart hebt eentje met 3,5mm jack eraan. Onboard geluid en met name via USB snoept toch weer zon 1-2% van je processor af
[..]
Beat my G7/9/ alle muizen met snoer en laserAls je een echte gamer bent/was had je die MX nooit gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |