En dan nog smoesjes zoekenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:50 schreef tjoektjoek2 het volgende:
Hey in my defence: ik ben ict'er of some sort dus ik leef 's nachts. dit is een bij-baan en ik dacht dat met genoeg slaappillen ik wel zou kunnen pitten om 9uur waardoor opstaan om 5 dus geen probleem is maar helaas. ik pak blijkbaar ook dan gewoon minimaal mijn 10 uur slaap![]()
normaal ga ik pas slapen wanneer ik nu met deze pauper baan al weer uit mijn bed moet.
niet als de oorlog alleen werkt van 6 tot 1quote:Op donderdag 24 december 2009 08:56 schreef TheFrankey het volgende:
slappe zak. Met jou winnen we geen oorlogbah kutvolk in opgroei
In 10 jaar tijd, nog geen 1 keerquote:Op donderdag 24 december 2009 08:59 schreef Anschluss het volgende:
wees gewoon eerlijk?iedereen verslaapt zich wel eens... of... 2 keer
stom om op je 3e dag te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:59 schreef Anschluss het volgende:
wees gewoon eerlijk?iedereen verslaapt zich wel eens... of... 2 keer
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef murp het volgende:
zon werknemer moet je niet eens willen, ben blij dat je het zelf heb verkloot
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 09:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
In 10 jaar tijd, nog geen 1 keer
Ik ook niet. Verslapen is een enorm gebrek aan discipline en alleen voor slappe en ongeïnteresseerde mensen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
In 10 jaar tijd, nog geen 1 keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
dus het is een gebrek aan discipline dat ik mijn wekker niet hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Verslapen is een enorm gebrek aan discipline en alleen voor slappe en ongeïnteresseerde mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |