Ja, typische local hero, vooral leuk dat het publiek er zo van uit zijn dak ging.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Pe Daalemmer toch nog geweest? Dat wil ik dan nog wel ns terugkijken morgen ofzo, ben wel benieuwd.
Bij mij vandaag wel. Maar je moet inderdaad beetje geluk hebben geloof ik. Geen idee wat er mis mee is. Bij een collega doet hij het niet en bij mij wel :Squote:
Bij mij doet hij het in HQ, maar niet in normal quality, en bij HQ lagt hij, maar ik wacht er wel even op.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij vandaag wel. Maar je moet inderdaad beetje geluk hebben geloof ik. Geen idee wat er mis mee is. Bij een collega doet hij het niet en bij mij wel :S
Ja, ik ben al sinds gisteravond aan het zoeken naar de Living Doll.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef TAV74 het volgende:
Staat Ekdom eigenlijk al op Youtube..
En dan vooral wanneer ie Living Doll playbackt, dat zou ik graag nog eens terugzienquote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef TAV74 het volgende:
Waar staat de Kutwijf.wmvquote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan vooral wanneer ie Living Doll playbackt, dat zou ik graag nog eens terugzien![]()
Ik zoek al 24 uur maar nog niks gevonden.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan vooral wanneer ie Living Doll playbackt, dat zou ik graag nog eens terugzien![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook goede verhalen over ja. Maar dat had hij toch al eens gedaan??quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |