Denk iedereen behalve Gerard , Giel en Annemieke.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:15 schreef themauster het volgende:
Je kunt ook nergens vinden wie de top SR presenterennouja vanaf morgen staat hij toch op de Top2000
Zullen o.a. Domien, Venema, Bart Arens etc. wel zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 09:15 schreef themauster het volgende:
Je kunt ook nergens vinden wie de top SR presenterennouja vanaf morgen staat hij toch op de Top2000
Nee, er zijn echt ergere.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godverdomme. Dit is toch de grootste stervendehoerenkankertyphuspleurismongolenplaat die er bestaat
Ekdom waarschijnlijk nog steedsquote:Op donderdag 24 december 2009 09:20 schreef Godtje het volgende:
Deze kon ik vroeger helemaal mee doen.
Miss Montreal vergeten?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Godverdomme. Dit is toch de grootste stervendehoerenkankertyphuspleurismongolenplaat die er bestaat
Zal indd wel, sowieso Venema in de ochtend omdat Giel er een tijdje niet isquote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zullen o.a. Domien, Venema, Bart Arens etc. wel zijn.
Ekdom kan elk nummer mee doenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom waarschijnlijk nog steeds.
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou jij dat niet zijn na bijna een week slecht slapen en geen eten dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef Godtje het volgende:
Giel zit er trouwens echt gebroken uit vandaag.
Zeker wel ik vind alleen het verschil met gisteren zo groot. Ik zie vandaag pas echt aan hem dat het zwaar is.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou jij dat niet zijn na bijna een week slecht slapen en geen eten dan?
Giel is al de hele tijd sjaga en moe.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel heeft 't koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |