Hij is uitgegleden met zijn fiets?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:19 schreef Panda72 het volgende:
Er komt hier net een collega binnenwandelen met zo'n sjagrijnige blik op zijn gezicht dat melk er spontaan zuur van zou worden
Nee het is gewoon een stuk sjagrijnquote:Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is uitgegleden met zijn fiets?
Gister was tijdens ons overleg het eerste agendapunt wat iedereen van de McDonalds moest hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:23 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega die tegenover mij zit die vraagt of ik vanmiddag mee ga patat eten. En omdat ik zeer collegiaal ben ga ik natuurlijk mee
Zo komt hij elke dag binnen?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een stuk sjagrijn
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gister was tijdens ons overleg het eerste agendapunt wat iedereen van de McDonalds moest hebben
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gister was tijdens ons overleg het eerste agendapunt wat iedereen van de McDonalds moest hebben
Ja maar de ene keer kijkt hij nog sjagrijniger dan de andere dagquote:
Lacht hij überhaupt wel eens?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar de ene keer kijkt hij nog sjagrijniger dan de andere dag
Ik heb hem nooit zien lachen maar wie weet kan hij wel lachenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lacht hij überhaupt wel eens?
Geen vrouw/vriendin?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien lachen maar wie weet kan hij wel lachen
Ik ken het gevoelquote:
hij is singlequote:Op donderdag 24 december 2009 09:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen vrouw/vriendin?
Ja of juist wel
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelMet mij ook
Blij dat het bijna weekend is
Nou nee doe maar nietquote:Op donderdag 24 december 2009 09:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou ga even met hem kopiëren vanmiddag dan istie voorlopig weer vrolijk denk ik
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 24 december 2009 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Ja precies! Lekker volvreten! Niets doen! Bier zoep'n!
quote:
Jij denkt dat je geen lach op zijn gezicht kan toveren?quote:
Lieveladiquote:
Jawel maar ik vind hem eng. En nu ben ik wel bereid om een goede daad te verrichten maar ik vind het te vergaan om met het te kopierenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij denkt dat je geen lach op zijn gezicht kan toveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |