Hai AskMequote:Op donderdag 24 december 2009 06:06 schreef AskMe het volgende:
Goedemorgen allemaal !![]()
Ratel![]()
en nu naar werk
Selmaquote:
Ik ben net thuis. Ik was vanavond met mn dochter en een vriendin naar een dancefeestje geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 06:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Selma![]()
Wat ben jij vroeg wakker
Slaapwel.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga slapen.Tot later
Goede koffie? Lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 07:32 schreef Barendsz het volgende:
Goedekoffie... eeuh ik bedoel morgen allemaal!
3 maar? M'n ogen vallen gewoon half dicht hierquote:Op donderdag 24 december 2009 07:50 schreef Panda72 het volgende:
doe mij maar een driedubbele espresso want ik zit te knikkebollen achter mijn bureau
Vanochtend al 2 hele sterke koffie gehad toen ik opstond maar dat heeft niet echt geholpen. Dus voor nu maar een driedubbele dan word ik hopelijk een beetje wakker.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
3 maar? M'n ogen vallen gewoon half dicht hier
Ja hallo zeg ik stond om 06:30 al naast mijn bed en jij klaagt over jouw kutwekkerquote:
Ja hallo zeg ik sta normaal gesproken pas om een uur of negen, half tien naast mijn bed...quote:Op donderdag 24 december 2009 08:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hallo zeg ik stond om 06:30 al naast mijn bed en jij klaagt over jouw kutwekker![]()
![]()
Dan is het voor jou wel vroeg ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja hallo zeg ik sta normaal gesproken pas om een uur of negen, half tien naast mijn bed...![]()
ik heb jou er ook in staanquote:Op donderdag 24 december 2009 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd, in alle categorieën.
Ik stond er een half uur eerder al naast, en jij klaagt over je wekker?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hallo zeg ik stond om 06:30 al naast mijn bed en jij klaagt over jouw kutwekker![]()
![]()
Erwinquote:
Jimquote:
Murpquote:
om 4:30 gewekt door mn dochterquote:Op donderdag 24 december 2009 08:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stond er een half uur eerder al naast, en jij klaagt over je wekker?![]()
![]()
Jij wintquote:Op donderdag 24 december 2009 08:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik stond er een half uur eerder al naast, en jij klaagt over je wekker?![]()
![]()
quote:
Maar dat is een lieve manier om gewekt te wordenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |