Ik las ergens dat het gras is beschadigd, net als een wagentje. Dat zal wel dat wagentje zijn wat er naast staat.quote:Op donderdag 24 december 2009 04:24 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, ik heb beelden gezien, niet normaal!
Nog gevonden ook:
http://www.feanonline.nl/(...)ij-gemaakt-video.htm
Op 40 seconden
]Heerenveen was er klaar voor!
Bijna goed It Hearrenfeanquote:Op donderdag 24 december 2009 04:30 schreef jde_kok het volgende:
Ach ja, dan maar in januari richting it hearenfean (of zoiets). Lekker op zaterdag een goeie kroeg opzoeken.
RATM![]()
Niks van gehoord, en staat volgens mij ook niet op de site..quote:Op donderdag 24 december 2009 04:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het gras is beschadigd, net als een wagentje. Dat zal wel dat wagentje zijn wat er naast staat.
En dat op kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2009 04:33 schreef TheZapster het volgende:
MOEDERNEUKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brabantse droeftoetersquote:Op donderdag 24 december 2009 04:27 schreef jde_kok het volgende:
Blijf het me afvragen als 7 andere wedstrijden wel doorgaan. Je kan vanaf zondag toch al volle bak aan de gang met die sneeuw. KNVB gaat ook niet vrijuit. Die laten onze selectie doodleuk voor de 2e keer in een week doodleuk voor jan lul naar de speelstad reizen. Nu had dat niet nodig geweest.
quote:Op donderdag 24 december 2009 04:35 schreef jde_kok het volgende:
In Brabant is het vaak en lang gezellig ja. Daarom zijn mijn ouders er gaan wonen en ik geboren.![]()
Nee ik ben geboren en getogen in Zeeland, ben zelf naar Brabant verhuisd.quote:
Nee, maar ik welquote:Op donderdag 24 december 2009 04:43 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Nee ik ben geboren en getogen in Zeeland, ben zelf naar Brabant verhuisd.![]()
Truste trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |