Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 24 december 2009 07:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
In dat uur spammen we rustig 10 topics weg
Als je nieuwe hardware hebt en support wilt hebben dan is het zeker wel een toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
Omdat windows vista/7 totaal geen toegevoegde waarde heeft voor dit soort systemenMaakt 't alleen maar trager.
XP had nog gekund, maar 't verbaast me niet
Klopt, maar daar moeten ze op berekend zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil dan niet zeggen dat systemen niet gaan resetten bij terugkomst en gaan pieken
Hendigquote:Op donderdag 24 december 2009 07:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
In dat uur spammen we rustig 10 topics weg
Het is geen datacenter he.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, maar daar moeten ze op berekend zijn lijkt mij.
Trustequote:Op donderdag 24 december 2009 07:59 schreef 3FMaster het volgende:
Oke, tijd om maar eens te gaan slapen. 21 uur op, 17 uur SR gekeken
Trustenquote:Op donderdag 24 december 2009 07:59 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:59 schreef 3FMaster het volgende:
niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:23 schreef Godtje het volgende:
Een applaus?![]()
Ik ga elke maand naar de kapper dan staat er ook niemand te klappen.
misschien kan je vragen naar zo'n klapband die ze bij tvshows gebruiken, of moet ik even voor je klappen?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik betaal genoeg.Ik zal er volgende keer om vragen.
Ik hoef dit jaar niet meer naar de kapper dus dat zal ik je nu niet aan doen. Toch bedankt.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan je vragen naar zo'n klapband die ze bij tvshows gebruiken, of moet ik even voor je klappen?
Bij jou ook al nietquote:Op donderdag 24 december 2009 08:23 schreef Godtje het volgende:
Een applaus?![]()
Ik ga elke maand naar de kapper dan staat er ook niemand te klappen.
Ik moet eigenlijk nog wel , even na de kerst , het is nu bij de kapper drukker dan in de file op de A2quote:Op donderdag 24 december 2009 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoef dit jaar niet meer naar de kapper dus dat zal ik je nu niet aan doen. Toch bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |