quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4329837#4329837]donderdag 24 december 2009 @ 01:59[/target] schreef Melke het volgende:
[..]
Jeez, zou je niet zeggen.. Hij ziet er zo netjes uit en is zo beschaafd. Gelukkig dat alles goed gekomen is. Hopelijk ligt die troep wel achter hem nu.. Enige jammer van Hollands got Tallent, maar ja daar kijkt toch geen kip na
Wat is eigenlijk zijn echte naam?
Moet gequote worden!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:07 schreef Pixie. het volgende:
Wat is die Waylon toch een mannelijke hoer
Vast. Maar ze neukt de zanger van Moke dus dan is happy hardcore niet stoer.quote:
Die draaien gewoon Zangeres Zonder Naam - Mexico achter Kernkraft 400 - Zombienation (was gisteren)quote:Op donderdag 24 december 2009 02:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hebben er verstand van.
En met Annemieke Happy Hakkuh nacht? Vergeet het maar. Daar moet je echt Gabbering voor hebben.
Rockmeisje he.
Ik doe niet aan kliekjesgedoe op FOK!. Ik praat mee in de reeks en open soms een topic.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:07 schreef 3FMaster het volgende:
Stefan, waarom open jij topics? Jij bent niet de Lapo....
Ze hebben de topictitel gezienquote:
Er zijn regels om alles overzichtelijk te houden, nu zijn er 2 topics.. Deze gaat dan maar dicht en dan gaan we in de andere verder..quote:Op donderdag 24 december 2009 02:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjesgedoe op FOK!. Ik praat mee in de reeks en open soms een topic.
Who the fuck cares. De regel is dat de LaPo een nieuw topic opent. En of jouw topic dan 1,3 microseconden eerder was maakt niks uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:11 schreef Stefan het volgende:
Dit topic was sowieso eerder trouwens
Ik care want ik wil posten en niet wachten.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Who the fuck cares. De regel is dat de LaPo een nieuw topic opent. En of jouw topic dan 1,3 microseconden eerder was maakt niks uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |