abonnement Unibet Coolblue
pi_75999055
Heb last van wat lichte rode stippeltjes op de eikel en net wat daaronder (het zijn geen bultjes, blaasjes, zweertjes oid). Hier heb ik een aantal maanden geleden ook al eens last van gehad, en toen was het na een aantal dagen weer verdwenen. Vandaag achter gekomen dat ik weer rode stippeltjes heb en dinsdagochtend voor het laatst sex gehad. Vriendin (is mijn eerste bedpartner overigens) heeft ook last van een rare afscheiding en licht geirriteerd gevoel. Ik voel heel licht een jeukend gevoel. Als ik plas voel ik niets aparts.

Heb deze rode uitslag eigenlijk leren kennen toen ik een koortslip had. Toen ook last van gehad en natuurlijk ontzettend bang geworden dat ik iets heb opgelopen via die koortslip. Dat kan ook in de 2e vorm van Herpes. Enkel heb ik dus slechts wat rode uitslag hier en daar, maar geen bultjes of zweertjes (wat dan de symptomen van Herpes zijn). Ook de afbeeldingen op Google leveren toch net wat heftigere resultaten op, gelukkig. Verder kom ik op Google terecht bij geirriteerde zuurgraad...

Wat ik daarnaast zo vreemd vind, is dat bij zo'n soatest op internet vaak de uitslag komt dat je geen soa hebt omdat je aan je eerste bedpartner bent, terwijl je dus wel degelijk een soa kunt oplopen via een koortslip. Daar hoef je geen bedpartner voor te hebben gehad. Dit begrijp ik dan weer niet helemaal...

Heeft iemand ervaring met eerstgenoemde kwaaltje? Zoja, wat is dit nou precies en moet ik me zorgen maken?

Dank alvast!
  donderdag 24 december 2009 @ 01:09:32 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_75999143
Gewoon even naar de dokter gaan.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_75999369
WAAROM GA JE GODVERREDOMME NIET NAAR DE DOKTER?
pi_75999398
Laat een arts het beoordelen, onmogelijk dit te beoordelen zonder foto's of lichamelijk onderzoek.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75999456
voor jouw vriendin was jij niet de eerste( niet vragen nummer hoeveel je ben) ga naar de dokter en bid dat je enkel een soa heb.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_75999532
Heeft je meisje een Mirena> dan zijn de draadjes te lang...
Prrrrr
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 02:58:55 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_76002049
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:07 schreef Brooklyn het volgende:
...
Verder kom ik op Google terecht bij geirriteerde zuurgraad...
Heeft iemand ervaring met eerstgenoemde kwaaltje? Zoja, wat is dit nou precies en moet ik me zorgen maken?
Dank alvast!
Je pielemuis met alleen water wassen. (dus ook geen zeepvrije zooi)
What can change the nature of a man?
pi_76005747
TS, graag verder gaan in [Centraal] Alles over soa's.
Dit forum heeft centraal topics voor dit soort zaken om alles bij elkaar te houden.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')