Niet want dit is mijn topic!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:07 schreef porsche1 het volgende:
Was al een topic over.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:07 schreef donthate het volgende:
ik wou zeggen jodenkoeken maar die pakken de duitserts ook weer af
..vond ik ook...want ik maak er nooit grapjes over.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Die gaat weer net te ver foei![]()
Maar hijs wel grappig
de fokboom!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:09 schreef Nikmans het volgende:
Print dit topic uit en hang het in je boom
van Remlofs onderdaan...jazeker!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Foto van Remlof als piek en je bent klaar!
Of een groote foto van mij 4bij 4meter en wikkel je om je boomquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
..Geen ei met kerst!
Furdommuh!
*huillie*
*Troost*quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
..Geen ei met kerst!
Furdommuh!
*huillie*
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Of een groote foto van mij 4bij 4meter en wikkel je om je boom
Wel verse hé ja toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
*Troost*![]()
![]()
Ik heb nog wel eitjes voor je Zhe
Weet niet ofk je wel kan aan doen ben je zo gehypnotiseerd door mn mooie blauwe ogenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]in welke verhouding geprint?
In zakjes aan de boom inclu strikjes eromheen?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
Neem in plaats van eitjes gewoon zaadjes . . .
zucht hier dan!!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef typhardmaar het volgende:
Je moet altijd je bron citeren, TS. Anders is dat informatiediefstal.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef typhardmaar het volgende:
Je moet altijd je bron citeren, TS. Anders is dat informatiediefstal.
Nou eh engelenoogjes niks mis mee..quote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Weet niet ofk je wel kan aan doen ben je zo gehypnotiseerd door mn mooie blauwe ogen
Hahahquote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou eh engelenoogjes niks mis mee..
In een soort van kerstballen . . . Met in het midden een winterpenis.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
In zakjes aan de boom inclu strikjes eromheen?
Ja klinkt cool
Leg je die hele 5cm van jou dr op danquote:Op donderdag 24 december 2009 01:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
In een soort van kerstballen . . . Met in het midden een winterpenis.
Niet overdrijven hé. 2,5 cm.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Leg je die hele 5cm van jou dr op dan
Sjee sorry dan kom ik aan met mn 23quote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Niet overdrijven hé. 2,5 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Sjee sorry dan kom ik aan met mn 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeetje wat zijn we ook weer een minderbedeeld zootje . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
Agja de rest heeft 30 cm plus hier als je ze moet geloven:Pquote:Op donderdag 24 december 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
jeetje wat zijn we ook weer een minderbedeeld zootje . . .
Tja, wie het kleine niet eerd zoekt maar een relatie met een peerd . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Agja de rest heeft 30 cm plus hier als je ze moet geloven:P
Houd elkaar in evenwicht
Peerd? je komt uit omgevening arnhem ofnoh?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Tja, wie het kleine niet eerd zoekt maar een relatie met een peerd . . .
Assen . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 01:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Peerd? je komt uit omgevening arnhem ofnoh?
O ahaha nee omdat ze daar ook altijd peerd zeggenquote:
Ach ben toch non actief en dan neme we wel een winterwortel, sinterklaas kwam toch niet dit jaar...dusquote:Op donderdag 24 december 2009 01:27 schreef donthate het volgende:
[..]
Agja de rest heeft 30 cm plus hier als je ze moet geloven:P
Houd elkaar in evenwicht
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef donthate het volgende:
[..]
O ahaha nee omdat ze daar ook altijd peerd zeggen
Ondertussen hebben we onbewust een toppic gekaapt sorry angel
... nou dat is wel een goeiequote:Op donderdag 24 december 2009 01:28 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Tja, wie het kleine niet eerd zoekt maar een relatie met een peerd . . .
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ach ben toch non actief en dan neme we wel een winterwortel, sinterklaas kwam toch niet dit jaar...dus
is niet erg hoor, helemaal niet
, nee niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
..sorry voor wat?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef donthate het volgende:
[..]
O ahaha nee omdat ze daar ook altijd peerd zeggen
Ondertussen hebben we onbewust een toppic gekaapt sorry angel
Arm meisje tochquote:Op donderdag 24 december 2009 01:34 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ach ben toch non actief en dan neme we wel een winterwortel, sinterklaas kwam toch niet dit jaar...dus
is niet erg hoor, helemaal niet
, nee niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
..sorry voor wat?
AUB ga door, wat nou topic kapen...kom op..wees uzelve aub...enjoy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..met:quote:
hmm losgeld...hou ik wel van om te krijgen dan natuurlijksquote:Op donderdag 24 december 2009 01:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
Moeten we nu ook al users vrijlaten of moeten we eerst onderhandelen over het losgeld
A.Okequote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
..met:
a: boom optuigen?
b: wortelsap maken?
c: cadeautjes geven?
d: sinterklaas nadoen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Nja als ik me zelf ben heb ik zo weer een ban maar we gaan verder waar we waren2,5...dat is wel heeeeeeeeeeeeel erg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok ik zeg al niets meer...maar ja?
huiltmee
Snollebolt
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Nja als ik me zelf ben heb ik zo weer een ban maar we gaan verder waar we warenHet gaat ook niet om hoelang het ding is maar om hoelang je het volhoud . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
Eigenlijk die comma weghalendequote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
2,5...dat is wel heeeeeeeeeeeeel erg....
ok ik zeg al niets meer...maar ja?
huiltmee
Ach wat cute!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:39 schreef donthate het volgende:
[..]
A.Oke
B.Oke
C.Voor jou alles![]()
![]()
D.Die is te laat doe kerstman na:(
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om hoelang het ding is maar om hoelang je het volhoud . . .Haha beest ken jou als user niet maar je word echt een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om hoelang het ding is maar om hoelang je het volhoud . . .lolzzzzzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snollebolt
25........quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Eigenlijk die comma weghalende
Zij tog al comma weghalenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ach wat cute!!!!![]()
2,5 cm zei je?
...eh..:p ik moet er nog wel even over nadenken dan hoor...![]()
Nee neequote:Op donderdag 24 december 2009 01:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
25........
oeps en dat doe nie zeer nie?![]()
Ken mezelf niet eens . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 01:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha beest ken jou als user niet maar je word echt een baas
Probleempjes wil je der over pratenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ken mezelf niet eens . . .![]()
but thanks
Alleen als ik erop sta . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 01:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
25........
oeps en dat doe nie zeer nie?![]()
ahahahahaaaaaaquote:Op donderdag 24 december 2009 01:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Alleen als ik erop sta . . .
dan moet ik zeker naar R&P ?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Probleempjes wil je der over praten
Dont touch little wilyquote:Op donderdag 24 december 2009 01:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Alleen als ik erop sta . . .
Ben er altijd voor je tik em aan boxquote:Op donderdag 24 december 2009 01:44 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
dan moet ik zeker naar R&P ?
Sorry, gevoelig onderwerp . . .quote:
Met zijn smileyquote:Op donderdag 24 december 2009 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee neede grote vriendelijke reus
Boxquote:Op donderdag 24 december 2009 01:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Ben er altijd voor je tik em aan box
Ben niet zo goed in praten . . . Raak dan volledig van de leg en kan m'n ei niet kwijt . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 01:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Ben er altijd voor je tik em aan box
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:46 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Box
ershortmag bij mij ook hoor!
Duitse supermarken zijn beter als nederlandse(Y)quote:Op donderdag 24 december 2009 01:47 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in praten . . . Raak dan volledig van de leg en kan m'n ei niet kwijt . . .
Ooowh wacht, nu praat ik weer als een kip zonder kop. . .
Er is geen hoop meer voor mij. Behalve in de Duitse Supermarkt.
Die hebben nog een ei erbijquote:Op donderdag 24 december 2009 01:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Duitse supermarken zijn beter als nederlandse(Y)
Duss jij zit nog in je blote kont te fok'n?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee dan begreep je me verkeerd was heb alleen mn boxershirt nog an![]()
![]()
En een ei hoort erbij . . .quote:
Bijna meisjequote:Op donderdag 24 december 2009 01:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Duss jij zit nog in je blote kont te fok'n?
![]()
Wie niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Duss jij zit nog in je blote kont te fok'n?
![]()
Voor jou en mij...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
En een ei hoort erbij . . .
Ik heb nog wel een half dozijnquote:Op donderdag 24 december 2009 01:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Voor jou en mij...
rijmt
Maar sinds die eieren weg zijn uit de super heb ik zo een zin in een ei...
Wat voorn werk doe je?:$ eieren verkoopsterquote:Op donderdag 24 december 2009 01:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Voor jou en mij...
rijmt
Maar sinds die eieren weg zijn uit de super heb ik zo een zin in een ei...
Ik al 42 en een jogging broek aan...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij jej ebent 12 dus je hebt een pyama aan
Ik heb hongerquote:Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat voorn werk doe je?:$ eieren verkoopster
Nee mn boxer maar omdat jij zij in je blote reetquote:
Kun je dat wel missen dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een half dozijn
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee mn boxer maar omdat jij zij in je blote reet
Ja ma jij zei shirt..dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snollebolt
Als je leeftijd relateerd aan penislengte dan ben ik twaalf en heb ik een pyama aan . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 01:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij jej ebent 12 dus je hebt een pyama aan
ah nog een ouwe...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je leeftijd relateerd aan penislengte dan ben ik twaalf en heb ik een pyama aan . . .
Helaas ben ik al 21 met 18 jaar ervaring . . .
Delen wel . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 01:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Kun je dat wel missen dan?
jee
Ben ik over 1maand precies de helft jonger:Pquote:Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik al 42 en een jogging broek aan...
Nee geen ma flodder model ofzo hoor
Je gaat hard achteruitquote:Op donderdag 24 december 2009 01:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Ben ik over 1maand precies de helft jonger:P
Er waren eens 9...maar dat woord mag je niet meer gebruikenquote:
Maar vrouwen zijn altijd slimmerquote:Op donderdag 24 december 2009 01:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ikke wel toch?
http://www.benjaminbutton.com/
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Er waren eens 9...maar dat woord mag je niet meer gebruiken
Er waren eens 9 finnen met een bontkraagje....
en toen kwam Wilders en waren er nog maar 2
ahahahahaaaaaaaaa
LOL
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
gave film hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar vrouwen zijn altijd slimmer
heb geen geld om me om te laten bouwen . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 02:03 schreef donthate het volgende:
word aardig stil:p Voor de rest dan geen mooie vrouwen hier
Ik stoot minimaal 10cm na binnen altijd bij een wijf :pquote:Op donderdag 24 december 2009 02:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
Een kut van 2,5 cm diep zit niemand op te wachten . . .
Dan moet je bij mij vier keer stoten . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 02:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik stoot minimaal 10cm na binnen altijd bij een wijf :p
2doosjes voor mijquote:Op donderdag 24 december 2009 02:07 schreef SpiekerJozef het volgende:
'k ga ff na Duitsland om eieren te kopen . . .
See you
zozo, 10 hele centimers maar liefst.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik stoot minimaal 10cm na binnen altijd bij een wijf :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |