Tequila is geen kwaliteitsdrank.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
Of tekielja in plaats van Tequila.
het is eigenlijk kwoiehntro!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Ethanolic het volgende:
Hierbij bedoel ik dus het zeggen van 'kontro' in plaats van 'kwantro'.
Het is een grove belediging voor Cointreau!
[ afbeelding ]
Ah, jij bent iemand die een cola vieux bestelt in Frankrijk?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef Ensaf het volgende:
Ja, doe mij daar ook maar even een glaassie van!
Wel met lekker veel ijs.
En gooi d'r ook maar wat cola door!
Oke, veel plezier met je topic nog!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tequila is geen kwaliteitsdrank.
Oke, veel plezier met je goedkope Mexicaanse arbeidersbocht nog!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke, veel plezier met je topic nog!
En bestellen zij ook een cola vieux in Frankrijk?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:49 schreef wwwever het volgende:
Ik ken praktisch niemand die Drembjoewie zegt, iedereen zegt drambuie op z'n Frans
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef capricia het volgende:
Kun je nagaan hoe mensen dambruie uitspreken...
Cola vieuxquote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
En bestellen zij ook een cola vieux in Frankrijk?
Laatst bestelde ik 't in een restaurant, keek die serveerster me toch schaapachtig aan... Dus toen toch maar op z'n Frans.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Klopt. Lig altijd helemaal in een deuk als een stel van die ''net-beginners'' heel ''stoer'' in de kroeg dit bestellen. Het uitspreken op zijn Frans is té Lollercopter voor woorden.
* TheThirdMark vind die troep btw wel lekker
De vraag was specifiek: Cola Vieux bestellen in Frankrijk...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Cola vieux![]()
Alle mensen die ik ken die dat drinken zijn alcoholische 50-plussers.
Echte mannen bestellen gewoon bier en niet van die gaymeukquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Klopt. Lig altijd helemaal in een deuk als een stel van die ''net-beginners'' heel ''stoer'' in de kroeg dit bestellen. Het uitspreken op zijn Frans is té Lollercopter voor woorden.
* TheThirdMark vind die troep btw wel lekker
Ik drink het meestal voor het eten om de spijsvertering op gang te brengenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Echte mannen bestellen gewoon bier en niet van die gaymeuk
Dat jij er totaal geen verstand van hebtquote:Op donderdag 24 december 2009 02:05 schreef Agiath het volgende:
Bier drinken bij het etenAls iets je smaak verpest.
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:05 schreef Agiath het volgende:
Bier drinken bij het etenAls iets je smaak verpest.
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
Of tekielja in plaats van Tequila.
Mensen die een Scotch whisky noemen in plaats van Scotchquote:Op donderdag 24 december 2009 02:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mensen die scotch een whiskey durven te noemen in plaats van whisky
Wat is dan precies het verschil tussen 'scotch' en 'whisky'?quote:Op donderdag 24 december 2009 02:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mensen die een Scotch whisky noemen in plaats van Scotch
Alle Scotch is whisky. Maar niet alle whisky is Scotch. Wanneer jij een Schotse whisky wilt dan noem je het beestje bij zijn naam. Ga in willekeurige kroeg/cafe een whisky bestellen en 9 van de 10 keer pleuren ze een laag Johnny Walker in een glas. In sommige gevallen willen ze je nog wel eens verrassen door Bourbon te schenken (typisch een vrouwendrankje) maar ze zullen zelden tot nooit een echte fijne Scotch op tafel zettenquote:Op donderdag 24 december 2009 02:42 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil tussen 'scotch' en 'whisky'?
Eens, maar een whiskey aan een scotch of een whisky meten vind ik ook nogal een verschil, misschien nog wel erger dan een Scotch whisky noemen. Whiskey's (bourbon enz) liggen gewoon heel anders in de mondquote:Op donderdag 24 december 2009 02:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mensen die een Scotch whisky noemen in plaats van Scotch
Dat ben ik direct met je eens. Bourbon is zo'n zachte drank (komt door de mais natuurlijk) dat het eerder een vrouwendrank is dan wat anders.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, maar een whiskey aan een scotch of een whisky meten vind ik ook nogal een verschil, misschien nog wel erger dan een Scotch whisky noemen. Whiskey's (bourbon enz) liggen gewoon heel anders in de mond
het is coin throwquote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Ethanolic het volgende:
Hierbij bedoel ik dus het zeggen van 'kontro' in plaats van 'kwantro'.
Het is een grove belediging voor Cointreau!
[ afbeelding ]
Ja, en dat spreek je dus uit als "kuwrentietres".quote:Op donderdag 24 december 2009 10:03 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Licor 43![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat spreek je niet uit, dat drink je op.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, en dat spreek je dus uit als "kuwrentietres".
't Is Spaans, niet Engels.
Moet je 't wel eerst kunne bestellen!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat spreek je niet uit, dat drink je op.
Mensen die zich druk maken om hoe je iets uitspreekt ipv het op te drinken
Loopt slijterij in, pakt fles, betaalt en zuipt.....quote:Op donderdag 24 december 2009 10:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Moet je 't wel eerst kunne bestellen!
Liever een Walker dan die J D brolquote:Op donderdag 24 december 2009 02:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Alle Scotch is whisky. Maar niet alle whisky is Scotch. Wanneer jij een Schotse whisky wilt dan noem je het beestje bij zijn naam. Ga in willekeurige kroeg/cafe een whisky bestellen en 9 van de 10 keer pleuren ze een laag Johnny Walker in een glas. In sommige gevallen willen ze je nog wel eens verrassen door Bourbon te schenken (typisch een vrouwendrankje) maar ze zullen zelden tot nooit een echte fijne Scotch op tafel zetten![]()
Tot nu toe nog maar in 1 cafe gehad dat ze een glas Laphroaig voor me neer zetten(mijn favo btw).
Details?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef ynuhh het volgende:
Ik krijg al een kater bij het lezen van het woord tequila. Wat heb ik daar slechte ervaringen mee, zeg.
Ja wie nietquote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef ynuhh het volgende:
Ik krijg al een kater bij het lezen van het woord tequila. Wat heb ik daar slechte ervaringen mee, zeg.
Niet de troep die er doorgaans in NL verkocht wordt, nee. Maar ben verder sowieso niet zo'n fan van tequila.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tequila is geen kwaliteitsdrank.
Tequila is nooit een kwaliteitsdrank geweest, dat hebben marketing jongetjes verzonnen in 2002. Het is sinds 1800 al een massaproduct geweest. Wellicht dat tequila uit het oorspronkelijke gebied beter smaakt en dat het anders gedronken wordt maar de tequila zoals wij kennen is geen kwaliteitsdrank, nooit geweest ook.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
Niet de troep die er doorgaans in NL verkocht wordt, nee. Maar ben verder sowieso niet zo'n fan van tequila.
Tequila is om dronken te worden of te gaan kotsen, meer niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:26 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Tequila is nooit een kwaliteitsdrank geweest, dat hebben marketing jongetjes verzonnen in 2002. Het is sinds 1800 al een massaproduct geweest. Wellicht dat tequila uit het oorspronkelijke gebied beter smaakt en dat het anders gedronken wordt maar de tequila zoals wij kennen is geen kwaliteitsdrank, nooit geweest ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |