Tequila is geen kwaliteitsdrank.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:43 schreef BasEnAad het volgende:
Of tekielja in plaats van Tequila.
het is eigenlijk kwoiehntro!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Ethanolic het volgende:
Hierbij bedoel ik dus het zeggen van 'kontro' in plaats van 'kwantro'.
Het is een grove belediging voor Cointreau!
[ afbeelding ]
Ah, jij bent iemand die een cola vieux bestelt in Frankrijk?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:45 schreef Ensaf het volgende:
Ja, doe mij daar ook maar even een glaassie van!
Wel met lekker veel ijs.
En gooi d'r ook maar wat cola door!
Oke, veel plezier met je topic nog!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tequila is geen kwaliteitsdrank.
Oke, veel plezier met je goedkope Mexicaanse arbeidersbocht nog!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke, veel plezier met je topic nog!
En bestellen zij ook een cola vieux in Frankrijk?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:49 schreef wwwever het volgende:
Ik ken praktisch niemand die Drembjoewie zegt, iedereen zegt drambuie op z'n Frans
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef capricia het volgende:
Kun je nagaan hoe mensen dambruie uitspreken...
Cola vieuxquote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
En bestellen zij ook een cola vieux in Frankrijk?
Laatst bestelde ik 't in een restaurant, keek die serveerster me toch schaapachtig aan... Dus toen toch maar op z'n Frans.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Klopt. Lig altijd helemaal in een deuk als een stel van die ''net-beginners'' heel ''stoer'' in de kroeg dit bestellen. Het uitspreken op zijn Frans is té Lollercopter voor woorden.
* TheThirdMark vind die troep btw wel lekker
De vraag was specifiek: Cola Vieux bestellen in Frankrijk...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Cola vieux![]()
Alle mensen die ik ken die dat drinken zijn alcoholische 50-plussers.
Echte mannen bestellen gewoon bier en niet van die gaymeukquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Klopt. Lig altijd helemaal in een deuk als een stel van die ''net-beginners'' heel ''stoer'' in de kroeg dit bestellen. Het uitspreken op zijn Frans is té Lollercopter voor woorden.
* TheThirdMark vind die troep btw wel lekker
Ik drink het meestal voor het eten om de spijsvertering op gang te brengenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Echte mannen bestellen gewoon bier en niet van die gaymeuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |