Hoezo? Gaat ie naar Radio2? Hopelijk volgt ie die saaie Frits Spits op.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Stenders is eigenlijk stiekem niet meer bij 3.
En in de OP staat een linkje voor de live-stream op internet!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
Ofyles, stuur even een tweet naar de headlines.
Graag.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
Wat heb jij een boutsmaak danquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef BoerBert het volgende:
Headlines zijn vaak irritant, maar om altijd beter dan dat gare nummer van net
Och die reclames zijn ook niet alles. Alleen die headlines door de show heen waren irritant.quote:
Die heb ik nietquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef Captain_Slow het volgende:
Waarom nemen jullie niet gewoon een FM radio?
Omdat ik beeld op mn tv wilquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef Captain_Slow het volgende:
Waarom nemen jullie niet gewoon de radiostream of een FM radio?
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat heb jij een boutsmaak dan
Iddquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat heb jij een boutsmaak dan
Omdat de tv groter is en dus leukerquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef Captain_Slow het volgende:
Ja, maar het gaat om die legendarische beeldenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef Captain_Slow het volgende:
geen reclames 's nachtsquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Och die reclames zijn ook niet alles. Alleen die headlines door de show heen waren irritant.
Ik heb op PC1 de videostream en op PC2 de audiostream, even mijn versterker van kanaal switchen en ik hoor de andere
Savonds heb je geen tot erg weinig reclamequote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Och die reclames zijn ook niet alles. Alleen die headlines door de show heen waren irritant.
Ik heb op PC1 de videostream en op PC2 de audiostream, even mijn versterker van kanaal switchen en ik hoor de andere
Die loopt niet synchroon met de beeldenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef Captain_Slow het volgende:
Gefixed.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
Ik krijg nog steeds kippenvel van Rein van den Broek.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig geweest in de Tour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |