* Ofyles2 over een 'Laatste trein gemist'-service zit te denken. Het hoe en wat kan gevolgd worden in PTA.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehad, en toen was er geen glazen huis voor mijn vermaeck.
In Nijmegen. Maar daar kun je in een aantal kroegen tot aardig laat stappen, dus dat is goed afgelopenquote:
Stefan, wie was die vrouw waarmee je het glazen huis binnenliep?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat die vrouw die op Justin Timberlake?
Ik zeg: overal nachttreinen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 over een 'Laatste trein gemist'-service zit te denken. Het hoe en wat kan gevolgd worden in PTA.
Precies, niet dat je op zo'n klein stationnetje staat in Sliedrecht ofzeuquote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
In Nijmegen. Maar daar kun je in een aantal kroegen tot aardig laat stappen, dus dat is goed afgelopen
Ik stem voorquote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef MisterBuik het volgende:
Misschien volgend jaar S.R. in Den Bosch?
Als je dat al een klein stationnetje noemtquote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Precies, niet dat je op zo'n klein stationnetje staat in Sliedrecht ofzeu
Alleen alstie slaaptquote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef musicfreakyme het volgende:
Random opmerking - heeft Gerard wel eens wat anders aan dan een blouse?
Ghostbusters
Aha, Misterbuik woont ook in omgeving Den Boschquote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef MisterBuik het volgende:
Misschien volgend jaar S.R. in Den Bosch?
Een Fok!ster, ik weet alleen haar naam niet meerquote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Stefan, wie was die vrouw waarmee je het glazen huis binnenliep?
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar je hoort haar alleen als de radio Alanis.
Welke??quote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
Hiervan heb ik zo'n toffe versie op vinyl. Uiteraard wel een danceuitvoering
Het hangt allemaal af van NS/ProRail/Corpsbal Eurlings.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zeg: overal nachttreinen.
hoe moet hij anders zijn borsthaar laten zienquote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef musicfreakyme het volgende:
Random opmerking - heeft Gerard wel eens wat anders aan dan een blouse?
Ghostbusters
Ik heb ook weleens in de nachttrein gezeten en toen mijn station voorbij geslapen. Werd wakker in Zaltbommelquote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Precies, niet dat je op zo'n klein stationnetje staat in Sliedrecht ofzeu
Zet er nog een blote negert voor en het brengt zo 10.000 euro op!quote:
Denk je echt?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig gaan de topics niet zo snel
Ik vond het behoorlijk kleinquote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je dat al een klein stationnetje noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |