Een eckte baas als jij moet daar geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar ze gedragen zich echt als <15 gewoon
Tja... ze zijn oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef daftme het volgende:
Straks willen ze neuken voor een fucking flippo.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat de kanker?
[ afbeelding ]
Bindt ze je vast aan bed, en loop weg met de woorden: 'even iets spannends aantrekken, schatje'quote:
Die werk en prestatiecultuur is echt ziekelijk inderdaad. Niet dat de rest van de wereld het niet heeft maar in Aziatische landen is het extreem.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef Dawwa het volgende:
Aziaten, werk werk werk is het enige waarvoor ze leven![]()
![]()
Werktijden van 07.00 t-m 22.00, zeven dagen per week
Waarom zou ooit maar dan ook ooit iemand zo'n filmpje maken?quote:
Niet helemaal 100% + aandachtsgeil.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom zou ooit maar dan ook ooit iemand zo'n filmpje maken?
Ik heb een tijdje in Shanghai gewerkt, en daar stond je op kantoor regelmatig in de lift met een stel kwetterende schoolmeisjes. Die dan stuk voor stuk rond de 30 bleken te zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef Yi-Long het volgende:
..en in Azie willen de vrouwen nu eenmaal langer 'cute' en 'jong en spontaan' etc etc zijn. Ze (gelukkig lang niet allemaal) praten vaak ook met een irritant 'cute' stemmetje.
die mag ook wel even met mijn piemel spelen hoorquote:
Maar vind je het geen scheet?quote:
What has been seen...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wtf inderdaad![]()
Afbeelding die niemand wilt zien
Ach, in Japan zijn ze ze niet zo enthousiast om te werken....quote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die werk en prestatiecultuur is echt ziekelijk inderdaad. Niet dat de rest van de wereld het niet heeft maar in Aziatische landen is het extreem.
daar wachte ik al opquote:
Is dat niet Yuko Ogura? Die loopt al tegen de dertigquote:
Vergelijk dat eens met een Hollandsche Schone van 22:quote:Op donderdag 24 december 2009 09:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Is dat niet Yuko Ogura? Die loopt al tegen de dertig
Allememaggies, Adriaan!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met een Hollandsche Schone van 22:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
geef mij dan maar zoon japanse schoolgirlquote:Op donderdag 24 december 2009 09:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met een Hollandsche Schone van 22:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
geef mij dan maar zoon japanse schoolgirl
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
geef mij dan maar de zoon van een japanse schoolgirl
http://en.wikipedia.org/wiki/Saaya_Iriequote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
geef mij dan maar zoon japanse schoolgirl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |