Bron: De Telegraafquote:Duitsers pikken eieren in
Eindhoven - Het is deze dagen lastig om eieren te kopen. Veel schappen in de supermarkten zijn leeg. Met dank aan de Duitsers.
Maar het goede nieuws is dat de leghennensector het eindelijk weer goed doet na een aantal slechte jaren, aldus onderzoeker Kees de Bont van het Landbouw Economisch Instituut (LEI). "De vraag in Duitsland is toegenomen nu ze in dat land overgaan op meer vrije systemen en de leghennensector daar niet genoeg eieren kan leveren.”
Kippenboeren verdienden in 2008 nog een gemiddeld inkomen van ¤6000, dit jaar lag dat op zo’n ¤200.000 en volgens De Bont blijft het voorlopig goed gaan in die sector. „De voerprijzen zijn gedaald en in Duitsland zijn ze nog niet klaar met het omschakelen. Pas medio 2010, als de graanprijzen – die van invloed zijn op de diervoederprijzen – bekend worden, kan het eventueel weer veranderen.”
De oosterburen kochten dit jaar zo'n 5,5 miljard eieren in Nederland.
als je 'Duitsers' vervangt door 'mensen', dan wel idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:07 schreef donthate het volgende:
klact 2 sowieso mee eens
Want de mensen die nu in Duitsland leven zijn verantwoordelijk voor de holocaust?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je een Jood bent heb ik er wel enigzins begrip voor
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je een Jood bent heb ik er wel enigzins begrip voor
quote:Kippenboeren verdienden in 2008 nog een gemiddeld inkomen van ¤6000, dit jaar lag dat op zo’n ¤200.000
Omdat de duiters ze jaten. Deden ze in de 2e wereld oorlog ook met onze Joden.quote:
Dat zijn er nog maar weinig. Ik zeg ook niet dat het terecht is. Ik zeg dat ik er enigzins begrip voor heb.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want de mensen die nu in Duitsland leven zijn verantwoordelijk voor de holocaust?
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Jij dacht vast, ik ben in KLB en ik wil graag een KLB topic openen, laat ik het eerste wat in me op komt maar als klacht zien.
Dus jij hjad ze in onze kampen gewild:p?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat de duiters ze jaten. Deden ze in de 2e wereld oorlog ook met onze Joden.
Nee, maar wel sproetjes.quote:
Behalve mijn Japanse auto....quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn er nog maar weinig. Ik zeg ook niet dat het terecht is. Ik zeg dat ik er enigzins begrip voor heb.
Een Nederlander die Duitsers haat loopt gewoon 60 jaar achter. In Nederland danken we bijna alles aan de Duitsers.
Geht kaulen graben duquote:
Ja. En dan spijkerbroeken laten maken enzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus jij hjad ze in onze kampen gewild:p?
Op sommige vooroordelen ben ik trots, ja!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn er nog maar weinig. Ik zeg ook niet dat het terecht is. Ik zeg dat ik er enigzins begrip voor heb.
Een Nederlander die Duitsers haat loopt gewoon 60 jaar achter. In Nederland danken we bijna alles aan de Duitsers.
Van jou kan ik het dan nog hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Op sommige vooroordelen ben ik trots, ja!
Ies kultoer.
quote:
Zo ben ik nog nooit genoemd~!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van jou kan ik het dan nog hebben.
Schätzchen.![]()
JA! lacht maar, nazibloem! Voor zulke afbeeldingen staat een boete van 100 miljoen miljard!quote:
Mijn vader is Jezus..quote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
JA! lacht maar, nazibloem! Voor zulke afbeeldingen staat een boete van 100 miljoen miljard!
Ik stop die kabouter nog eens in zoeen kamp.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
JA! lacht maar, nazibloem! Voor zulke afbeeldingen staat een boete van 100 miljoen miljard!
Jij leest het nieuws blijkbaar weinig.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben zij de legbatterij afgeschaft en kunnen we dat in NL niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |