I know...maar het is gewoon triest als je daar de volgende dag naar moet kijken, toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Trollface. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/236264
Opgelost, slotje.
Elke dag fappen op het kassameisje is ook triest, maar genoeg Fok!'ers die dat ook doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
I know...maar het is gewoon triest als je daar de volgende dag naar moet kijken, toch?
Ligt eraan of je dronken was of nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
I know...maar het is gewoon triest als je daar de volgende dag naar moet kijken, toch?
En dit is mijn tweede usernaam...de vorige had nog veel meer...maar ik was bang dat mijn werkgever dat zou gaan opvallen...quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef capricia het volgende:
Kun je eigenlijk fok-verslaafd zijn?
Kijk naar tong80 en stel jezelf die vraag nog eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef capricia het volgende:
Kun je eigenlijk fok-verslaafd zijn?
Jij bent nog veel erger dan ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Kijk na mijn gemiddelde post per dag
Kheb 500x gevraagd om een unban bij 15verschillende admins maar ben heus niet niet verslaafd
Das toch een botje ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kijk naar tong80 en stel jezelf die vraag nog eens.
Gemaakt door een FOK!verslaafdequote:
Nee dat weet ik savonds al niet meer wat ik smiddags gepost hebquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent nog veel erger dan ik!
Maar weet jij de volgende dag nog wat je allemaal gepost hebt?
Bij jou kan ik me dat goed voorstellen ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee dat weet ik savonds al niet meer wat ik smiddags gepost heb
Vanwaar reageer je altijd hatelijk als ik wat zegquote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bij jou kan ik me dat goed voorstellen ja.
Omdat je teksten altijd zo gebrekkig zijn. Maak eens een normale zin, dan kom je niet over als een breezer.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Vanwaar reageer je altijd hatelijk als ik wat zeg
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat je teksten altijd zo gebrekkig zijn. Maak eens een normale zin, dan kom je niet over als een breezer.
Haha echt waar?? Hoezo dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Je bent wel stoer jongen maar ga niet meer op je reageren heb al een ban gehad wegens jou
Omdat ik je uitgescholden hadquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha echt waar?? Hoezo dan?
Het spijt me![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Omdat ik je uitgescholden had![]()
Maar die gewoon beetje aardig man doe ook niet maar hatelijk tegen jou en ja ik weet dat ik als een allochtoon typ
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Aai over de boll alles weer goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |