Jij zou toch wel op de hoogte moeten zijn van deze games en het vraag en aanbod gehalte op de markt met je verkoop ervaringen?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Die is goed
35 euro per stuk.
(ik neem niet aan dat je mensen in de zeik probeert te nemen)
tnx 35 euro is naar mijn mening een erg nette prijs voor deze juweeltjesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Motar het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik jou voor dombo uit zou maken maar bij deze!
Jij zou toch wel op de hoogte moeten zijn van deze games en het vraag en aanbod gehalte op de markt met je verkoop ervaringen?
Bovenstaande sloeg niet op jou maar op Sigmund.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
tnx 35 euro is naar mijn mening een erg nette prijs voor deze juweeltjes
ja dat begreep ik ook wel hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Motar het volgende:
[..]
Bovenstaande sloeg niet op jou maar op Sigmund.
Maargoed genoeg slowchat van mij.![]()
Verkeerd gelezen idd -_-; waarvoor excuses dus. Altijd leuk om te zien dat Adventures erg zeldzaam en prijsbehoudend blijven.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Motar het volgende:
[..]
Jij zou toch wel op de hoogte moeten zijn van deze games en het vraag en aanbod gehalte op de markt met je verkoop ervaringen?![]()
Shadow is dit in plastic cover al waard (toegekende waarde uiteraard maargoed)
Ico ntsc is misschien wel wat prijzig maar bieden staat uiteraard vrij?
tnx, maar nog te laagquote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen idd -_-; waarvoor excuses dus. Altijd leuk om te zien dat Adventures erg zeldzaam en prijsbehoudend blijven.
Bod onder voorbehoud van 25 voor Shadow
Dat is jouw persoonlijke mening, beide games zijn redelijk uniek qua originaliteit en buiten dat gewoon epic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:36 schreef Pritt het volgende:
Ze zijn idd beide best veel waard. Wat eigenlijk gek is aangezien het kwalitatief toch niet de meest briljante spellen zijn. Knap dat ze die cult-status bereikt hebben.
dat is idd ook een optiequote:
idd dan kun je hem op een PAL spelenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:34 schreef Entropic het volgende:
Werkt ook met een slidecard.
(alleen een reactie, ik heb ico nl. al)
kick en zal er de volgende keer op lettenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:07 schreef Dizer het volgende:
Prijs in OP aangepast. Foto's links van gemaakt want die waren HUGE! Resizen aub volgende keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |