Dan ken je mijn familie nog nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef John_Q het volgende:
Vind je het niet gezellig dan?
Lekker eten met familie en vrienden is toch altijd goed.
Je eet toch elke dag?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef John_Q het volgende:
Vind je het niet gezellig dan?
Lekker eten met familie en vrienden is toch altijd goed.
bah , wat ben jij SAAIquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Eigenlijk is er niets aan. Ben ik de enige die het niets meer aan vindt?
Wat moet je doen op die stille saaie dagen, vreten? Bah, zit je dan, te niksen, of eten te koken voor een hele bubs peeps, en dan?
Omdat het moet,want het is kerst en kerst is een feest, en Jezus is niet eens met kerst geboren NB
![]()
Dus wat vieren we dan eigenlijk.
Dus graag tips over wat voor leuke dingen je zou kunnen doen met kerst, en aub kom niet aan met:
boswandeling,of oud hollandse spelletjes want dat vind ik dus al helemaal niets aan.
![]()
Ik wil gewoon leuke tips, ik wil een leuke kerst, bv belletje rukken in de buurt, eh banden leegprikken uit verveling, ijsballen gooien, sneeuwberen maken, name it als het maar anders is en leuker dan die saaie stille dagen, waarin van alles moet, en het niet eens echt leuk is.![]()
En uit eten zit er ff niet in dit jaar dus.
Alleen jammer dat het een massahysterie wordt en dat de kwaliteit van het voedsel niet ten goede komt,quote:
LOLquote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Gnarp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=pDKaM0tTPKU
Nou ik hou niet zo van verlaten straten buiten en die stilte...brrrquote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Is dit het topic voor de sociaal gestoorde Fokkers die er niet mee kunnen omgaan dat ze 2 dagen met familie/vrienden geacht worden door te brengen ipv met hun computer?
dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Is dit het topic voor de sociaal gestoorde Fokkers die er niet mee kunnen omgaan dat ze 2 dagen met familie/vrienden geacht worden door te brengen ipv met hun computer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |